12

مراسم عزاداری شهادت سید الشهدای خدمت در کوار

  • کد خبر : 27410
  • 01 خرداد 1403 - 0:28
مراسم عزاداری شهادت سید الشهدای خدمت در کوار
مراسم گرامیداشت سیدالشهدای خدمت و همراهان وی امشب در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان کوار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، حجت الاسلام جوان در مراسم گرامیداشت خادم الرضا(ع) حضرت آیت الله رئیسی و همراهان وی گفت: شهید آیت الله رئیسی مصداق حدیث امام رضا(ع) بود که فرمود مومن هر وقت خشمگین می شود، بغضش او را از حق بیرون نمی‌کند و هرگاه خرسند می‌شود خوشنودی اش او را به باطل نمی کشاند و هر گاه قدرت یابد بیش از حق خودش برنمی دارد و از دایره عدالت خارج نمی شود.

وی با اشاره به اینکه سیدالشهدای خدمت، مرد میدان و ذوب در ولایت بود، اظهار داشت: رئیس جمهور ما خادم الرضا و عاشق امام هشتم بود و درشب میلاد وی به شهادت رسید. در روز ولادت امام رضا(ع) به ریاست جمهوری رسید و در روز میلاد امام رضا(ع) آسمانی شد.

ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوار با بیان اینکه ایران دوران سخت تر از این روزها را سپری کرده است، افزود: سکاندار اصلی نظام در دوران دشوار انقلاب، آن را به راحتی هدایت و سرپرستی کرد و از تلاطم امواج عبور داد.

کشور با قدرت به راه خود ادامه خواهد داد

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری این نوید و امید را به ما دادند که نگران و دلواپس نباشید، کشور با قدرت به راه خود ادامه می دهد و مسئولان با عزم بیشتر به مسئولیت و راه این شهید بزرگ ادامه خواهند داد.

این مقام مسئول یکی از شعارهای مهم انقلاب را مردمی بودن آن برشمرد و اظهار داشت: این انقلاب با شعار مردمی بودن به وقوع پیوست و مردمی ترین انقلاب ها بود و این شعار تا ظهور امام زمان(عج) پررنگ تر خواهد شد.

وی افزود: قرار است ما به سمت تمدن سازی حرکت کنیم و در این مسیر شهدایی را ازدست داده و می دهیم و این شهدا چراغ راه ما هستند.

خون شهدای خدمت به مردم؛ راه گشای ایران اسلامی

حجت الاسلام جوان با اشاره به اینکه خون شهیدان دارای برکت است، گفت: شهید قاسم سلیمانی گوهری بود که پس از حیات نقش او پررنگ تر شد و شهادت امام حسین(ع) راه را به کسانی که مسیر را گم
کرده بودند، نشان داد.

وی با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی معیار و میزان بود، اظهار داشت: توقع مردم از مسئولان پس از شهادت رئیس جمهور بیشتر خواهد شد و ما به مردمی بودن مسئولان و گفتگو کردن آنان با مردم احتیاج مبرم داریم.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوار در پایان گفت: این مکتب ما را به سمت تمدن سازی پیش خواهد برد. گر چه این حادثه ما را اندوهگین کرد، باید به شایعات و گمانه زنی ها توجه نکرده و در پازل دشمن بازی نکنیم.

شایان ذکر است در این مراسم حضار ضمن توسل به هشتمین امام همام در شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و همراهان وی با نوای قاسم بازیار از مداحان بومی شهرستان به سینه زنی پرداختند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=27410

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.