23
فرمانده سپاه ناحیه کوار

مردم شهید پرور و خیّر کوار شما بار دیگر اوج عاشقی را نشان دادید

  • کد خبر : 14404
  • 14 دی 1401 - 13:33
مردم شهید پرور و خیّر کوار شما بار دیگر اوج عاشقی را نشان دادید
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوار به مناسبت برپایی رزمایش فرهنگی سالروز شهادت سردار سلیمانی با صدور پیامی از مردم و موکب داران تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، سرهنگ محمود عابدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوار با صدور پیامی از مردم و موکب داران کواری که در برپایی رزمایش فرهنگی سالروز شهادت سردار سلیمانی نقش داشتند تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر می باشد.

بسم رب الشهدا

شهادت حاج قاسم سید الشهدای مقاومت با تمام حزن و اندوهش مطلعی شد برای نشان دادن عشق و دلدادگی مردم به جمهوری اسلامی ایران، همانجایی که سردار دلها آنجا را حرم میخواند و بار دیگر ثابت شد مکتب سلیمانی بیش از پیش و با قدرت قله های دنیا را یک به یک فتح خواهد کرد و پرچم توحید را برافراشته میکند.

مردم شهید پرور و خیّر کوار شما بار دیگر اوج عاشقی را نشان دادید و ثابت کردید که حاج قاسم سردار دلهاست و یاد و نام او فراموش ناشدنیست.

دیروز ۱۳ دیماه همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی برگ زرین دیگری در تاریخ این شهرستان ثبت و ضبط شد و مردم و موکب داران کواری در یک رزمایش عاشقی بار دیگر با مکتب شهید سلیمانی تجدید بیعت کردند.

اینجانب از صمیم قلب از حضور آحاد مردم ولایی و بسیجیان خالص و دانش آموزان و گروه های سرودی که الحق و الانصاف حال و هوای دیگری به برنامه بخشیدند و موکب دارانی که خالصانه به مردم خدمت کردند و مسئولان محترم و ارگان ها و نهادها و مجموعه اصناف شهرستان که در این امر خیر شراکت کردند و اصحاب رسانه که تلاش نموند صحنه های بی نظیر این برنامه را ثبت کنند تقدیر و تشکر می نمایم‌ و ان شاالله که این امر خیر رسمی شود ماندگار در تاریخ شهر پر افتخار کوار و تا سالیان سال نماد عشق شما مردم به سردار دلها باشد.

والسلام علیکم و رحمت اله برکاتهسرهنگ پاسدار محمود عابدیفرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوار

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=14404

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.