40

جزئیات دقیق مصوبات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به فارس منتشر شد + جدول

  • کد خبر : 2523
  • 08 آبان 1400 - 21:36
جزئیات دقیق مصوبات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به فارس منتشر شد + جدول
در سفر رئیس جمهور به استان فارس ۱۰۴ مصوبه و برنامه با اعتبار ۱۴۸۰۶۶ میلیارد ریال به ثبت رسیده است که تکمیل سد کوار با اعتبار 2500 میلیارد ریال جزو این مصوبات می باشد.

به گزارش بهار کوار، کتاب سفر آیت الله رئیسی رئیس جمهور و هیأت دولت به استان فارس توسط استانداری استان تدوین و منتشر شد. در بخشی از این کتاب مصوبات و دست آورد های کامل این سفر آورده شده است.

هادی بستام سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس با بیان اینکه هدف از تهیه این کتاب جمع بندی گزارش جامع سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به فارس و کلیه مصوبات و تعهدات این سفر است، افزود: در این کتاب، مشروح بازدیدهای رئیس محترم جمهور و اخبار مربوط به سفر ایشان به ویژه بیانات آقای دکتر رئیسی در جلسه شورای اداری استان فارس منعکس شده‌ است.

وی با اشاره به اینکه بازدید اعضای هیات دولت از شهرستان های استان فارس و سخنان ایشان در جلسه شورای اداری استان به صورت مبسوط در کتاب سفر جمع آوری شده است، ادامه داد: کلیه تعهدات مدیران ارشد دولت در شهرستان های استان فارس در کتاب سفر گردآوری و منتشر شده است.

به گفته سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس،  کلیه مصوبات اولین سفر رئیس جمهور محترم و هیأت دولت به استان پهناور فارس به تفکیک دستگاه ها و وزارتخانه های مسئول جمع آوری و در کتاب سفر منتشر شده است.

بستام با اشاره به تاکیدات استاندار فارس در زمینه به نتیجه رساندن مصوبات اولین سفر دولت به این استان، تصریح کرد: اقدام به موقع اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس در زمینه انتشار کتاب سفر، امکان پیگیری هرچه دقیق تر و موثرتر مصوبات سفر رئیس محترم جمهور و هیات دولت به این استان را برای مدیران ملی و استانی فراهم خواهد کرد.

برای دانلود کتاب و گزارش کامل سفر رئیس جمهور به فارس روی این متن کلیک کنید

تکمیل سد کوار در ردیف 14 یکی از مصوبات این سفر است که به آن 2500 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است. در بخش توضیحات آمده که 1500 میلیارد ریال توسط سازمان برنامه و بودجه کشور (1000میلیارد ریال در سال1401 و مبلغ 500 میلیارد ریال در سال 1402) و مبلغ 1000 میلیاردریال از محل ماده 56 در سال 1400 تامین می شود. همچنین در ردیف 25 تکمیل راه آهن شیراز-بوشهر-عسلویه آمده که بصورت خاص شهرستان کوار در آن دخیل خواهد بود.

بعضی مصوبات نیز جنبه استانی و عمومی دارد که به شهرستان کوار نیز تخصیص می یابد. به گفته عبدالعلی رحیمی مظفری برای مثال تکمیل موزه دفاع مقدس که در ردیف یک آمده است، یک قسمت از این پول در قسمت استانی که در موزه دفاع مقدس می باشد لحاظ میشود و باقی دیگر آن درشهرستانهای استان در بخش شهدای گمنام صرف خواهد شد که حوزه انتخابیه کوار و خرامه و سروستان از آن بهره خواهند برد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=2523

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.