50

آئین تودیع و معارفه رئیس اداره گاز شهرستان کوار برگزار شد

  • کد خبر : 705
  • 29 آذر 1399 - 21:24
آئین تودیع و معارفه رئیس اداره گاز شهرستان کوار برگزار شد
در جلسه ای با حضور فرماندار کوار و امام جمعه شهرستان و سایر مسئولین ولی حیدری بد به عنوان رئیس جدید گاز کوار معرفی و از زحمات شعبان صادقی رئیس سابق اداره تقدیر به عمل آمد.
معارفه رئیس اداره گاز شهرستان کوار

به گزارش بهار کوار ، به نقل از روابط عمومی فرمانداری کوار، آئین تودیع و معارفه رئیس اداره گاز شهرستان با حضور اشکان کاظمی فرماندار کوار، حجت الاسلام و المسلمین گشول امام جمعه شهرستان ،ناهید معاون فرماندار، مختاری مدیر امور شهرستان های شرکت گاز استان فارس و جمعی از مسئولین در فرمانداری کوار برگزار شد.

اشکان کاظمی فرماندار کوار در این جلسه، برخورداری اکثر مردم شهری و روستائی از نعمت گاز را یکی از خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان نمود.

فرماندار شهرستان ضمن تقدیر از زحمات صادقی رئیس سابق اداره گاز شهرستان به بیان ویژگی های منحصر بفرد وی پرداخت و گفت: تعامل با مجموعه شورای اداری و فرمانداری، رفتار مناسب بامردم، و مدیر نمونه شهرستان به نحوی که امورات را با حساسیت های خاص خود پیگیری می نمود و بسیاری از مشکلات را از سر راه بر میداشت ، اظهار امیدواری کرد با توجه به توانمندی مدیر جدید و پتانسیل موجود در پرسنل این اداره، شاهد تحولاتی عظیم در توسعه طرح های گازرسانی و خدمتگزاری حداکثری به مردم فهیم شهرستان باشیم.

وی افزود : تامین پایدار گاز و توسعه شبکه ثمره مدیریت مطلوب و تعامل مثبت مجموعه شهرستان بود که رئیس جدید نیز در تامین خواست مردم شهرستان راه موفقیت را ادامه دهد.

وی افزود : از آنجا که اداره گاز از ادارات خدمات رسان و عضو ستاد بحران است لذا تعامل و ارتباط با مدیران و مسئولان شهرستانی باید اولویت رئیس جدید این اداره باشد.

در این مراسم از خدمات ارزنده شعبان صادقی رئیس پیشین اداره گاز شهرستان کوار قدردانی بعمل آمد و ولی حیدری بد بعنوان رئیس جدید اداره گاز کوار منصوب شد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=705

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.