18

نشست صمیمی خبرنگاران با شهردار و اعضای شورای شهر کوار

  • کد خبر : 10945
  • 23 مرداد 1401 - 22:59
نشست صمیمی خبرنگاران با شهردار و اعضای شورای شهر کوار
به مناسبت روز خبرنگار شهردار و اعضای شورای شهر کوار روز شنبه 22 مردادماه با خبرنگاران شهرستان نشستی صمیمی برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، خبرنگاران شهرستان در جلسه‌ای با شهردار و اعضای شورای شهر کوار مطالبات خود و مسائل مربوط به شهر را بیان نمودند.

علیدادی رییس شورای شهر کوار ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، اظهار کرد: شورای شهر و شهرداری کوار همواره از خبرنگاران حمایت کرده و از هیچ تلاشی جهت موفقیت آنان فرو نیمگذارد. همچنین یک اتاق در دفتر شورا نیز به عنوان اتاق خبر شهرستان در اختیار خبرنگاران گذاشته شده است که می توانند از آن استفاده نمایند.

وی در ادامه به خبرنگاران توصیه کرد: خبرنگاران جهت مطالبه گری از مسئولین باید در آن زمینه تخصص کافی را داشته باشند تا بتوانند آن مساله را بهتر مطالبه نمایند. همچنین پس از مصاحبه با مسئول باید در روزها آتی وعده هایی که داده شده را پیگیری نمایند.

رییس شورای شهر کوار با بیان اینکه خبرنگاران باید در نشر اخبار سرعت عمل زیادی داشته باشند، گفت: اگر میخواهید روشنگری کنید بر اساس واقعیت باشد چرا که یک مسئولیت اجتماعی دارید و اگر مسئول غرض ورزی خبرنگار در مصاحبه و خبر ببیند دیگر از اصحاب رسانه دور می شود. اما اگر بر اساس مطالبه گری و واقعیت باشد علاوه بر حفظ اخلاق حرفه ای و اعتبار خبرنگار، اعتماد عمومی را نیز در پی دارد.

حامد زارع شهردار کوار نیز در ادامه ضمن پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص مشکلات شهر، به برخی از پروژه و عملکردهای شهرداری کوار اشاره نمود و از اصحاب رسانه جهت تبیین مردم دعوت کرد و گفت: هدف از روز خبرنگار گرامیداشت و ارج نهادن به خدمات این قشر زحمتکش است که بدون هیچ حمایت مادی و به صورت جهادی در طول سال نسبت به تنویر افکار عمومی، اطلاع رسانی خدمات نظام به مردم و بیان مسائل و مشکلات موجود انجام وظیفه میکنند.

در پایان از خبرنگاران با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=10945

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.