7

نقدی بر برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در ساعت اداری

  • کد خبر : 27587
  • 08 خرداد 1403 - 14:28
نقدی بر برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در ساعت اداری
آیا جمع کردن رییس و کارمند ادارات شهرستان کوار در ساعت اداری (10 صبح ) به بهانه مراسم بزرگداشت برای رییس جمهور شهیدی که حتی روزهای جمعه برای خدمت به مردم در میان مردم بود کار درستی هست؟

به گزارش پایگاه خبری بهارکوار، اطلاعیه ای منتشر شد که روز شنبه ساعت 10 صبح در مسجد امام علی شهر کوار مراسم بزرگداشت شهدای خدمت برگزار خواهد شد! در ابتدا به زمان این اطلاعیه اهمیتی ندادیم ولی در ادامه که مشاهده شد در این مراسم اکثرا کارمندان ادارات بودند تا مردم!

حال این سوال بوجود می آید که آیا جمع کردن رییس و کارمند ادارات شهرستان کوار در ساعت اداری (10 صبح ) به بهانه مراسم بزرگداشت برای رییس جمهور شهیدی که حتی روزهای جمعه برای خدمت به مردم در میان مردم بود کار درستی هست؟

ادامه دادن راه این شهید عزیز جز خدمت به مردم نیست ولی ظاهرا مسئولین، این کار را در اجتماع کارمندان ادارات کوار در ساعت کاری می دانند.

پشت این حرکت یا حماقت است یا خیانت به مردم و شهرستان – آن ارباب رجوعی که برای انجام امور اداری به اداره شما مراجعه کرده و الان با غیبت شما مواجه شده است نظر و رایش علیه این انقلاب و نظام نمی شود؟

شهید رییسی در ضریح امام رضا هنگام غباروروبی، با دورکعت نماز شهید سلیمانی مخالفت کرد چون مردم پشت درهای بسته منتظر بودند – آیا شما مسئولین شهرستان کوار نیز با اجتماع اینچنینی به نام شهید خدمت ولی به ضرر مردم می خواهید راه شهید را ادامه دهید؟

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=27587

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.