10

نگاهی به شهر کوار در آغازین روز تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 24808
  • 03 اسفند 1402 - 14:15
نگاهی به شهر کوار در آغازین روز تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی
تازه خورشید از پشت کوه سربرآورده که وارد شهر می‌شوم. فضا کمی رنگ و بوی انتخابات به خود گرفته، اما ستادهای انتخاباتی هنوز فعال نشده اند. پلاکاردهای زردرنگ تبلیغاتی کوچک در سطح شهر خودنمایی می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، سومین روز اسفندماه اولین روز شروع تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی است، گرچه برخی کاندیداها کار تبلیغات خود را به صورت غیر رسمی از قبل با شرکت در محافل مختلف در شهر آغاز کرده بودند.

تبلیغاتی که با زیارت قبور لاله ها آغازیدن گرفت

برخی از کاندیداها اولین روز تبلیغات رسمی خود را با اقدامی زیبا شروع کردند. آن ها با زیارت قبور شهیدان با آرمان‌های آنان و امام امت تجدید بیعت نمودند تا اگر به مجلس راه یافتند، همواره در خاطرشان بماند این کرسی و منزلت را مدیون مجاهدت ایثارگران و جانفشانی جوانمردانه لاله های سرافراز وطن هستند.

چهره های مختلفی به ستادهای انتخاباتی رفت و آمد می کردند. کاندیداها با مردم گرم گرفته بودند و با آن ها خوش و بش می کردند. برخی از ستادهای انتخاباتی برای روز نیمه شعبان ویژه برنامه های خاصی را در نظر گرفته بودند و مصمم برای تبلیغات ویژه در فضای اعیاد شعبانیه بودند.

هواداران کاندیداها با در دست داشتن پوسترهایی از کاندیدای مورد حمایت خود، عکس می گرفتند. حضور افراد سرشناس در عرصه های مختلف، شور بیشتری به فضای انتخاباتی شهر داده بود.

حضور شورانگیز رای اولی ها در عرصه تعیین سرنوشت خویش

امسال، حضور جوانان رای اولی که جشن تکلیف سیاسی خود را با انداختن نخستین رای به صندوق تجربه می‌کنند، رنگ و لعاب خاصی به فضای انتخابات بخشیده است. آنان در تعیین سرنوشت کشور خویش به طور مستقیم دخالت می کنند و طعم شیرین سهیم بودن در آینده مملکتشان را می چشند.

آن چه در بحبوحه بازار گرم کاندیداهای سیزدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حائز اهمیت است حفظ وحدت، عدم تخریب یکدیگر و احترام هواداران کاندیداها به سایر نامزدهای انتخاباتی است.

بحث دیگر با نظر به منویات مقام معظم رهبری مشارکت و حضور حداکثری پای صندوق های رای است تا مردم شریف وطن همچون ۲۲ بهمن حماسه پرشور دیگری رقم بزنند و حضور خود را با انگشتان تایید در ۱۱ اسفند به رخ جهانیان بکشند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=24808

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.