22

هشدار دادستان کوار: کارفرمایان از بکارگیری اتباع خارجی خودداری کنند.

  • کد خبر : 22670
  • 26 آبان 1402 - 20:13
هشدار دادستان کوار: کارفرمایان از بکارگیری اتباع خارجی خودداری کنند.
دادستان شهرستان کوار گفت: به کارگیری و استفاده از اتباع خارجی حتی مجاز در برخی مشاغل ممنوع است و با کارفرمایانی که به این مهم بی توجهی کنند برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، قاضی دهقان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوار در گفتگو با خبرنگار این رسانه بیان کرد: در راستای حمایت از نیروی کار ایرانی، هر نوع بکارگیری اتباع خارجی در صنوف شهرستان کوار به عنوان فروشنده ممنوع می‌باشد و درصورت رویت عدم رعایت این موضوع، افراد خاطی با مجازات های صنفی و بعضا کیفری سنگین، پلمپ و توقیف اجناس روبرو خواهند شد.

وی گفت: این دستورالعمل که حسب ملاحظات میدانی در کشور برای اولین بار در شهرستان کوار اجرا شد در این زمینه تاکنون چند واحد صنفی متخلف در شهرستان کوار پلمب شده است.

همچنین دهقان اظهار داشت: حضور اتباع در کوار علاوه بر اشغال برخی فرصت های شغلی، مسائلی از جمله تشکیل صف های طولانی برای تهیه مواد غذایی مانند نان در برخی از نانوایی های کوار، افزایش قیمت اجاره ها و… دربرداشته که نیز موجب نارضایتی مردم شده است.

دادستان کوار یاداور شد: با توجه به اینکه شهرستان کوار در چند شغل سخت همچون کوره‌های آجر پزی، باغات کشاورزی، دامپروری و کارگری ساختمان نیاز به نیروی کار اتباع دارد، فعالیت آن‌ها را در این مشاغل مجاز می باشد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=22670

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.