25

واژگونی یک دستگاه تریلی در محور شیراز-کوار

  • کد خبر : 8863
  • 07 خرداد 1401 - 21:36
واژگونی یک دستگاه تریلی در محور شیراز-کوار
واژگونی یک دستگاه تریلی در محور شیراز-کوار منجر به مسدود شدن این محور شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، عصر امروز واژگونی یک تریلی ۲۶ هزار لیتری حامل سوخت استایرن منومر در محور شیراز به کوار منجر به مسدود شدن این محور گردید که با حضور به موقع ستاد مدیریت بحران شهرستان کوار به مدیریت فرماندار جاده کمتر از دوساعت باز شد و عبور و مرور به شکل سابق برگشت.

قابل ذکر است علت واژگونی نامشخص است و از سوی کارشناسان‌راهور در حال بررسی و خوشبختانه راننده دچار مصدومیت جدی نشده است.

سعید خانی فرماندار و رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان كوار اظهار داشت: ساعت ۴:۳۰ عصر روز شنبه ۷ خرداد ماه ۱۴۰۱ یک دستگاه کامیون حامل سوخت (استایرن منومر) در محور کوار هورباف واژگون شد و موجب مسدود شدن جاده گردید و به جهت خطرناک بودن محموله کامیون، بلافاصله یک دستگاه خودروی آتش نشانی از شهرداری کوار، یک خودرو از مجتمع اکتشاف، یک خودرو از شهرداری اکبرآباد و یک خودروی آتش نشانی نیز از شهرداری شیراز به محل اعزام شدند و عملیات فوم پاشی برای خنک نگه داشتن تانکر انجام شد.

وی افزود: طبق هماهنگی بعمل آمده از سوی ستاد مدیریت بحران شهرستان، نیروهای انتظامی و اورژانس در محل حاضر شدند و به جهت ایمنی خودروها مسیر ورودی شهرستان از میدان هورباف مسدود شد و خودروهای عبوری توسط پلیس راهور به مسیرهای جایگزین هدایت شدند.

خانی گفت: سپس دو دستگاه جرثقیل بزرگ نیز به محل اعزام شد و در کمتر از دو ساعت کامیون به حالت اولیه برگردانده شد و تردد نیز در جاده برقرار گردید.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=8863

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.