23

واگذاری قطعه زمینی در کوار جهت احداث پارک آبی/لزوم احداث مجموعه آبی در شهرستان

  • کد خبر : 18561
  • 26 اردیبهشت 1402 - 20:49
واگذاری قطعه زمینی در کوار جهت احداث پارک آبی/لزوم احداث مجموعه آبی در شهرستان
جلسه واگذاری قطعه زمینی به متراژ ۱۲۰۰۰ متر مربع واقع در بلوار شهید استوار محمودآبادی کوار جهت احداث پارک آبی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، وجود زیرساخت‌های ورزشی و تفریحی در هر شهری نشان‌دهنده پویایی و رشد آن شهر می باشد.

یکی از این زیرساختها که متاسفانه در شهر کوار موجود نیست، استخر و مجموعه آبی ایمن می باشد و مردم و جوانان کواری مجبور هستند برای استفاده از استخرها به شیراز مراجعه کنند و یا به استخرهای ناایمن کشاورزی و یا بندها بروند که دارای خطرات جانی می باشد و طی سال های گذشته نیز استفاده از این مکان های ناایمن تلفاتی نیز بر جای گذاشته است.

اما سوالی که ایجاد میشود عدم توجه به احداث استخر در شهرستانی با این تراکم بالای جمعیت چیست؟

اخیرا مباحثی در فضای مجازی پیرامون درخواست یک سرمایه گذار کواری جهت احداث پارک آبی در شهر کوار و ممانعت های بوجود آمده شکل گرفته بود بنابراین خبرنگار بهارکوار این ماجرا را از مسئولین شهرستان پیگیری نمود.

طی اعلام روابط عمومی فرمانداری کوار به خبرنگار بهارکوار، جلسه ای در روز یکشنبه مورخ 24اردیبهشت ماه 1402 درخصوص درخواست یک شهروند کواری نسبت به واگذاری قطعه زمینی به متراژ ۱۲۰۰۰ متر مربع واقع در بلوار شهید استوار محمودآبادی نبش جاده قنات جهت احداث پارک آبی در محل فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه که دادستان،معاون فرماندار، شهردار و رئیس شورای شهر،رئیس اداره راهداری و مسئول راه و شهرسازی کوار حضور داشتند، مقرر گردید شهرداری و شورای اسلامی شهر کوار همکاری لازم با سرمایه گذار را داشته و موافقت خود را به صورت کتبی اعلام نمایند.

پیرو مصوبه شورای ترافیک شهرستان، شهرداری کوار باید نسبت به اجرای رمپ ورودی جاده قنات پس از طی مراحل قانونی و اداری اقدام نماید و طرح موردنظر با همکاری دفتر فنی شهرداری و راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کوار تهیه گردد.

همچنین درخصوص جانمایی محدوده مورد نظر(۱۲۰۰۰متر مربع)، طوری جانمایی شود که تداخلی با زمین مورد درخواست شهرداری کوار نداشته باشد و شهرداری کوار جهت هر گونه درخواست واگذاری، پس از طی مراحل قانونی واگذاری زمین به سرمایه گذار اقدام نماید.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=18561

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.