46

واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در ماه آینده / تخصیص روزانه ۲۵۰۰ دوز واکسن کرونا در کوار

  • کد خبر : 1744
  • 19 شهریور 1400 - 9:13
واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در ماه آینده / تخصیص روزانه ۲۵۰۰ دوز واکسن کرونا در کوار
رئیس شبکه بهداشت شهرستان کوار: در حال حاضر ظرفیت روزانه واکسیناسیون شهرستان در حدود ۱۵۰۰ دوز میباشد که با اضاف شدن درمانگاه سپیدار به ۲۰۰۰-۲۵۰۰ خواهد رسید و با این ظرفیت و تخصیص واکسن کافی جمعیت بالای ۱۸ سال را می‌توانیم ان شاالله در یک ماه آینده، واکسن دوز اول را انجام دهیم.

به گزارش پایگاه خبری بهار کوار به نقل از گروه شمیم کوار، مردانی در خصوص وضعیت واکسیناسیون در شهرستان کوار گفت: در کوار شاهد مشارکت فعال مجموعه سپاه و بسیج در امر تخصیص فضا و نیروی انسانی لازم بوده‌ایم، ودر مقایسه با شهرستان‌های دیگر که دچار مشکلات فراوان در تأمین فضای مناسب بوده‌اند و گزارش از انتظار طولانی و محیط‌های کوچک می‌رسد، کوار در بازدید بازرسان دانشگاه از مرکز واکسیناسیون شهرستان رضایت کامل را به‌وجود آورد.

رئیس شبکه بهداشت کوار افزود: بااین‌وجود تعداد تخصیص میزهای خدمت در شهرستان ما از طرف استان دو عدد بود که شبکه بهداشت خارج از تعهدات خود یک عدد میز خدمت دیگر اضافه کرد.

مردانی ابراز کرد: خوشبختانه با پیگیری نماینده محترم شهرستان در مجلس و تلاش همکاران ما در امر واکسیناسیون در تخصیص واکسن کافی و تجهیز سالن، ظرفیت و کیفیت خدمات ارتقا یافته است که می‌توان به افزایش تعداد کارکنان، تعداد میزهای خدمت، تعداد صندلی‌های سالن و همکاری شهرداری در محوطه‌سازی و تأمین نظافت سالن و… اشاره کرد.

وی در ادامه گفت: با پیگیری و رایزنی که با بخش خصوصی از طرف شبکه بهداشت انجام شد، درمانگاه سپیدار آمادگی خود را برای تأمین وسایل و کارکنان کافی جهت تزریق واکسن در سه نوبت در دو ایستگاه به ظرفیت روزانه تا ۶۰۰-۹۰۰ نفر اعلام داشته است که قرار هست به امید خدا از شنبه آینده با عقد تفاهم خیری، در این امر خیر مشارکت داشته باشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوار در خصوص همکاری با مجموعه کادر درمان برای واکسیناسیون در کوار خدمت مردم گفت: در سه قسمت نیروی انسانی و تجهیزات و کمک‌های مالی مردم می‌توانند با ما همکاری کنند. کمک‌های هرچند کوچک در اندازه برای این مجموعه ارزش بسیار والایی دارد.

مردانی در خاتمه بیان کرد: همان‌طور که عزیزان مطلع هستند کادر بهداشت و درمان بارکاری زیادی را تحمل می‌کنند و تعدادی از همکاران ما در ایام اخیر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. لذا توقع ما از مردم در حمایت معنوی عزیزان که توانی مضاعف برای مجموعه کادر بهداشت و درمان خواهد بود، می‌باشد. امیدوارم به لطف خداوند و تلاش بی‌وقفه و همیشگی که همکارانم می‌نمایند و همکاری شما عزیزان، هرچه سریع‌تر با واکسیناسیون، ویروس منحوس کرونا را مغلوب نماییم.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=1744

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.