10

پاسداران؛ مفسران گلواژه‌های ایثار و نگاهبانان دستاوردهای باغ انقلاب

  • کد خبر : 24544
  • 24 بهمن 1402 - 9:49
پاسداران؛ مفسران گلواژه‌های ایثار و نگاهبانان دستاوردهای باغ انقلاب
روز میلاد امام حسین(ع) مجالی است برای پاسداری نام پاسداران که مالک اشتروار و ابوذروار مصداق حریت حضرت اباعبدالله(ع) هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، پاسداران دلیرمردان روزگار و اسوه‌های ایثار هستند که از نفس‌های سبزشان مرزهای وطن، خط امن زیستن را به دور نقشه سرخ ایمان ترسیم می‌کند.

پاسدار، اصیل‌ترین درخت انقلاب است که رسالتش ریشه در فلسفه قیام امام حسین (ع) دارد و روز پاسدار، یادآور عزم غرورآفرین فهمیده‌های مکتب و اندیشه سرخ راه سومین امام و راهبر ما است.

پاسداری تداعی‌کننده راه لاله‌ها و هم‌پیمانی با امام عاشورا است و پاسداران، مفسران گل‌واژه های ایثار و از نسل سرخ استقامت هستند که امام جماران بر مسلکشان غبطه خورد و گفت:«ای‌کاش من یک پاسدار بودم.»

ای پاسدار راه حق و نگاهبان دستاوردهای باغ انقلاب، افتخارت همین بس که روزی را به نام تو نهاده‌اند که فرزند پیامبر، تربیت‌شده علی (ع) و عزیز زهرا (س) با ولادت خود به هستی منت نهاد.

اینک ما نیز لبیک‌گویان به ندای « من لم یشکرالمخلوق، لم یشکر الخالق» پاسداری‌هایت را از آرمان‌های اسلامی این مرزوبوم پارسی پاس می‌گوییم و برایت آرزوی سلامت و سعادت می‌کنیم.

وتوای اول فرمانده محبوب دیار ما؛ تو که گفتی مرا با لباس مقدس پاسداری به خاک سپارید، بر روح بلندت درود می‌فرستیم و مفتخرانه راهت را ادامه می‌دهیم، باشد که این‌گونه دینمان را نسبت به تو ادا کنیم.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=24544

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.