30

پایان پروژه تعمیرات اساسی در کلیه ایستگاههای تقلیل فشار و تاسیسات گاز شهرستان کوار

  • کد خبر : 12279
  • 08 آبان 1401 - 22:02
پایان پروژه تعمیرات اساسی در کلیه ایستگاههای تقلیل فشار و تاسیسات گاز شهرستان کوار
رئیس اداره گاز شهرستان کوار از انجام تعمیرات اساسی در ایستگاههای تقلیل فشار شهری، روستایی و صنعتی شهرستان در راستای تامین گاز پایدار در فصل سرد سال خبر داد.

به گزارش بهار کوار مهندس حیدری گفت: تعمیرات اساسی (اورهال) ایستگاه های تقلیل فشار شهرستان کوار که به عنوان یکی از اقدامات پیشگیرانه است در فصل تابستان که مصرف گاز خانگی شهرستان پایین است، برابر برنامه زمان بندی تنظیم شده انجام گردید تا چنانچه مشکلی در تاسیسات گازرسانی که نقش اساسی در توزیع گاز پایدار در شبکه های گازرسانی به عهده دارند، موجود باشد، مرتفع شود. 

وی تصریح کرد: فصل گرم سال فرصت مغتنمی است برای برنامه ریزی تعمیراتی، سرویس دهی لازم و اورهال مربوط به ایستگاه های تقویت فشار و اندازه گیری گاز بصورت مرتب و مستمر ، که امسال اداره گاز شهرستان کوار ، اورهال ایستگاههای تقلیل فشار شهری، روستایی و صنعتی شهرستان را برابر برنامه تعیین شده از یکم مرداد ماه سال جاری شروع و با همت و تلاش کارکنان سخت کوش تعمیرات و امدادگران شهری و روستایی و پشتیبانی واحدهای ستادی شرکت در ۱۵ مهرماه به پایان رساند.

این مقام مسئول از کلیه کسانی که در انجام این کار بخصوص نفرات تعمیرات و امدادگران شهری و روستایی که با وجود شدت گرمای هوا در تعمیرات ایستگاه‌ها همت و تلاش زیادی کردند، قدردانی کرد.
حیدری در ادامه افزود: خوشبختانه با انجام به موقع  اورهال ایستگاه ها، کنترل قطعات و اطمینان از صحت عملکرد تأسیسات و رفع چالش های موجود، درحال حاضر سطح آمادگی تاسیسات گاز شهرستان  در حد بالایی قرار دارند  تا انشاءا… با استمرار جریان گاز تا پایان سال  در این زمینه نگرانی وجود نداشته باشد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=12279

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.