19

پیام تبریک رییس دادگستری، دادستان، قضات و کارکنان دادگستری و شوراهای حل اختلاف کوار به مناسبت انتصاب امام جمعه جدید شهرستان

  • کد خبر : 12553
  • 14 آبان 1401 - 12:21
پیام تبریک رییس دادگستری، دادستان، قضات و کارکنان دادگستری و شوراهای حل اختلاف کوار به مناسبت انتصاب امام جمعه جدید شهرستان
رییس دادگستری، دادستان، قضات و کارکنان دادگستری و شوراهای حل اختلاف شهرستان کوار در طی پیامی انتصاب امام جمعه شهرستان کوار را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، رییس دادگستری، دادستان، قضات و کارکنان دادگستری و شوراهای حل اختلاف شهرستان کوار در طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی انور را به عنوان امام جمعه جدید شهرستان کوار تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای موسوی انور
امام جمعه محترم شهرستان کوار

ضمن تبریک صمیمانه انتصاب پر خیر و برکت حضرتعالی، که به زیور علم و اخلاق و اخلاص آراسته اید و خود از سادات معظم و متصف به روحیه مردمی و عزم خدمتگزاری در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به شمار می روید، رجاء واثق داریم حضور ارزشمندتان در خطّه نخبه پرور و دیار شهیدان سرافراز و فرهیختگان پر افتخار کوار، فصل هایی تازه از مجاهدت علمی و دینی و برکات فرهنگی و اجتماعی به ویژه در تقویت و تعالی فرهنگ عمومی منطقه را خواهد گشود.

بی تردید تلاش های مستمر و عالمانه حضرتعالی در دوره تصدی این مسئولیت و رسالت سنگین در شهرستان سپیدان مأجور بوده و با تداوم و استمرار مأموریت های ابلاغی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، شاهد اعتلای بیش از پیش بنیان های فرهنگی، اعتقادی و اجتماعی میهن اسلامی خواهیم بود.

 برای شما، دوام توفیقات در این مسئولیت خطیر تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و درسایه سار هدایت های حکیمانه نایب برحقش مقام معظم رهبری امام خامنه ای( مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

رییس دادگستری، دادستان، قضات و کارکنان دادگستری و شوراهای حل اختلاف شهرستان کوار

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=12553

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.