23

پیام تکریم و تبریک شورای هیئات مذهبی، اداره تبلیغات اسلامی و جبهه مداحی شهرستان کوار به مناسبت تکریم و معارفه ائمه جمعه شهرستان

  • کد خبر : 12404
  • 12 آبان 1401 - 23:15
پیام تکریم و تبریک شورای هیئات مذهبی، اداره تبلیغات اسلامی و جبهه مداحی شهرستان کوار به مناسبت تکریم و معارفه ائمه جمعه شهرستان
شورای هیئات مذهبی، اداره تبلیغات اسلامی و جبهه مداحی شهرستان کوار در پی انتصاب امام جمعه جدید شهرستان کوار پیامی صادر نمودند.


 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، شورای هیئات مذهبی، اداره تبلیغات اسلامی و جبهه مداحی شهرستان کوار طی پیامی از زحمات چندین ساله حجت الاسلام و المسلمین گشول امام جمعه سابق شهرستان تقدیر و تشکر نمودند و انتصاب حجت الاسلام و المسلمین موسوی انور به عنوان امام جمعه جدید را تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح است:

با عرض تبریک بمناسبت فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت امام حسن عسکری(ع) و گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام و تبریک روز دانش آموز و انشاءالله سربلندی کشور عزیزمان ایران🇮🇷

حضرت حجت الاسلام و المسلمین
مجید گشول دره سیبی

مردم شریف و قدرشناس شهرستان کوار در طول سالیان گذشته از برکت حضور جنابعالی بعنوان امام جمعه دانشمند و فرهیخته این شهرستان،بحمدالله توفیقات معنوی بسیار و اثرات خیر بی شماری دیده اند. اکنون که دوره خدمتگزاری حضرتعالی در منطقه پایان رسیده است از تمام زحمات شما در این شهرستان تقدیر و تشکر نموده و برایتان در مسئولیت جدید به عنوان امام جمعه شهرستان آباده از درگاه ایزدمنان سلامتی و طول عمر با عزت را مسئلت می نماییم.

 حضرت حجت الاسلام و المسلمین
سید عبدالرحمن موسوی انور

انتصاب حضرتعالی که از چهره های علمی ،سادات معظم و آراسته به روحیه مردمی و عزم خدمتگزاری در عرصه های مختلف فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی به شمار می رود را به سمت امام جمعه شهرستان پانصدشهید کوار تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

 برای شما در مسئولیت جدید دوام توفیقات در این مسئولیت خطیر تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و درسایه سار هدایت های حکیمانه نایب برحقش مقام معظم رهبری امام خامنه ای( مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=12404

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.