21

پیام تبریک فرماندار کوار در پی انتصاب امام جمعه جدید این شهرستان و تقدیر از امام جمعه سابق

  • کد خبر : 12502
  • 13 آبان 1401 - 18:45
پیام تبریک فرماندار کوار در پی انتصاب امام جمعه جدید این شهرستان و تقدیر از امام جمعه سابق
فرماندار شهرستان کوار طی پیامی از زحمات چندین ساله امام جمعه سابق شهرستان تقدیر و تشکر نمود و انتصاب حجت الاسلام و المسلمین موسوی انور به عنوان امام جمعه جدید را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، سعید خانی فرماندار شهرستان کوار طی پیامی از زحمات چندین ساله حجت الاسلام و المسلمین گشول امام جمعه سابق شهرستان تقدیر و تشکر نمود و انتصاب حجت الاسلام و المسلمین موسوی انور به عنوان امام جمعه جدید را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام و المسلمین مجید گشول دره سیبی

تلاش و اهتمام مخلصانه مومنان پاک نهاد و نیک سیرت در ترویج و اعتلای فرهنگ غنی اسلام قابل ستایش است و کوشش وارستگانی که توان خویش را صرف آگاهی بخشی و روشنگری در عرصه معارف مکتب رهایی بخش اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می نمایند، در پیشگاه حق تعالی محفوظ خواهد بود.

روحانیت همیشه مایه خیر و برکت و به عنوان محور رمز موفقیت جامعه بوده اند و بی تردید نماز جمعه که یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران و حاصل ایثار و فداکاری شهیدان این مرز و بوم می باشد، همواره مرکز وحدت مسلمانان و میعادگاه نمایش قدرت سیاسی و اجتماعی اسلام بوده و جایگاه امام جمعه متعلق به همه مردم بوده که در بصیرت افزایی و ارتقاء آگاهی عمومی در مسائل مذهبی و سیاسی و پراکنده ساختن عطر اخلاق، محبت و رأفت اسلامی در فضای جامعه نقش بسزایی دارد.

مردم شریف و قدرشناس شهرستان کوار در طول سالیان گذشته از برکت حضور جنابعالی بعنوان امام جمعه دانشمند و فرهیخته این شهر، بحمداله توفیقات معنوی بسیار و اثرات خیر بی شماری دیده اند که مطمئنا در گنجینه دل های آنان به یادگار خواهد ماند و این باقیات الصالحات چون چراغی فرا روی زندگی و آینده شما خواهد بود.

اکنون که دوران مسئولیت حضرتعالی در سمت نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کوار به پایان رسیده و خدمتگزاری در سنگر دیگری از نظام مقدس جمهوری اسلامی نصیب تان شده است، بر خود لازم میدانم از زحمات و تلاش های ارزشمند جنابعالی در سنگر عبادی سیاسی نماز جمعه و حمایت های بی دریغ معنوی و اجتماعی، پیگیری های مستمر و بی وقفه در ابعاد مختلف و همچنین ایجاد همدلی میان مردم و مسئولین شهرستان در جهت برطرف نمودن مشکلات و کمک به روند توسعه و پیشرفت شهرستان صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

سلامتی و طول عمر با عزت و موفقیت در تمامی عرصه های زندگی را برای جنابعالی از درگاه ایزد منان مسئلت دارم و امیدوارم تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تعالی دین مبین اسلام و پیشبرد اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران موفق و پایدار باشید.

حجت السلام والمسلمین سید عبدالرحمن موسوی انور

امام جمعه محترم شهرستان کوار

انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان امام جمعه شهرستان کوار که بیانگر تعهد ، کارآمدی و شایستگی های برجسته حضرتعالی در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می نماییم.

بی تردید تقویت ایمان دینی مردم به عنوان تکیه‌گاه اصلی انقلاب و نظام و حرکت در مسیر فرهنگ و بصیرت فرهنگی مبنای کار حقیقی ائمه جمعه در جامعه اسلامی ایران است که با حسن اعتماد معظم له، تجارب ارزنده و روحیه انقلابی شما، منظومه ای مبارک و ارزشمندی را در رسیدن به اهداف عالیه جهت خواهد داد.

با آرزوی توفیقات روز افزون، سربلندی جنابعالی در سایه سار توجهات حضرت ولی عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای تبیین حقایق و هدایتگری فرهنگی و سیاسی را از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=12502

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.