71

پیام تبریک سرپرست اداره بهزیستی کوار به مناسبت هفته بهزیستی و تامین اجتماعی

  • کد خبر : 1180
  • 23 تیر 1400 - 13:12
پیام تبریک سرپرست اداره بهزیستی کوار به مناسبت هفته بهزیستی و تامین اجتماعی
صدیقه پیام سرپرست اداره بهزیستی شهرستان کوار طی پیامی هفته بهزیستی و تامین اجتماعی را تبریک گفت و به واحد های تخصص این اداره اشاره کرد.

به گزارش بهار کوار، صدیقه پیام سرپرست اداره بهزیستی شهرستان کوار طی پیامی هفته بهزیستی و تامین اجتماعی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

با سلام و درود به پیشگاه یگانه منجی عالم بشیریت، آخرین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت و سلام به ارواح مطهر و طیبه شهدا و روح پر فتوح و ملکوتی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرزوی طول عمر با عزت برای مقام معزم رهبری و آرزوی توفیقات بیش از پیش برای کلیه خدمتگذاران و عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس بهزیستی.

از خداوند رحمان و رحیم یاری می طلبیم تا با رسالتی که بر عهده گرفته ایم هر چه استوار تر و مصمم تر از پیش به سر منزل مقصود برسانیم و تحقق بخش اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی یعنی پاسداری از کیان خانواده و فراهم نمودن زمینه های استقلال و خود کفایی اقتصادی، فرهنگی، آموزشی تربیتی با اهداف توانمند سازی و قادرسازی معلولین و خانواده های نیازمند، بی سرپرست، ایتام، سالمندان نیازمند و سایر اقشار آسیب پذیر جامعه اسلامی با حفظ کرامت انسانی با محوریت سازمان بهزیستی که به همت شهید بزرگوار و والا مقام دکتر محمد علی فیاض بخش در سال ۱۳۵۹ با تصویب شورای انقلاب اسلامی تشکیل گردید و از زمان تاسیس تا کنون بعنوان یگانه ارگان دولتی و رسمی به منظور اجرایی شدن اصول ۲۱ و ۲۹ قانون اساسی در ایجاد زمینه های مساعدت برای رشد شخصیت و احیاء حقوق مادی و معنوی افراد نیازمند تلاش نموده است. که بدین منظور واحد های تخصص این اداره به شرح ذیل ارائه خدمت صادقانه به جامعه هدف خویش می نماید:

امور اجتماعی : حمایت از زنان سرپرست خانوار ، دانشجویان و دانش آموزان عضو خانواده و خانواده های دارای فرزند چندقلو.

این حوزه دارای یک مرکز اورژانس اجتماعی با خط رایگان مشاوره ۱۲۳ می باشد. امور اجتماعی در ارائه حمایت های اجتماعی ،مشاوره ای ، مددکاری، نگهداری و آموزشی و تربیتی به زنان و کودکان و نوجوانان ، آسیب دیدگان اجتماعی و در معرض آسیب در راستای خدمت بخشیدن به وضعیت اقشار تلاشی پویا دارد.

امور توانبخشی : این حوزه با انجام اقدامات هدفمند پزشکی، آموزشی ، حرفه ای ، روانی و اجتماعی برای بازگرداندن افراد ناتوان به یک زندگی تا حد ممکن طبیعی و استفاده مساوی از فرصت های مختلف اجتماعی در راستای افزایش توان معلولان و بالا بردن میزان کارایی این قشر و با پرداخت حق بیمه خویش فرمایی و کار فرمایی به ایجاد فرصت های شغلی برابر و کوک به تهیه مسکن این عزیزان رسالت اصلی اداره بهزیستی را به عهده دارد .

امور پیشگیری: فعالیت این حوزه بیشتر مداخله ای هوشمندانه و فعال و نیز مجموعه ای از اقدامات انجام شده جهت حفظ و ارتقاء سطح سلامت جسمی – روحی و اجتماعی و نیز بالا بردن سطح آگاهی جامعه با هدف کاهش میزان بروز و شیوع معلولیت ها و آسیب های اجتماعی و بسیاری از ناهنجاری ها می باشد.

مشارکت های مردمی: جلب همکاری و همیاری فعال مردم و مسولان و جذب کمک های خیرین، نیکوکاران و هزینه نمودن در آمد های حاصله در راه نیل به اهداف مشخص عالیه سازمان با شناخت و آگاهی از موضوع کار و ملموس بودن منافع حاصله و نیز اعتماد متقابل.

امور اشتغال : این حوزه با هدف قادر سازی و توانمند سازی و استقلال و خود اتکایی و خود کفایی جامعه هدف سازمان با تاکید بر اشتغال گروهی از طریق شرکت های تعاونی و گروه های همیار با اعطای تسهیلات خود اشتغالی و کار فرمایی ، انجام وظیفه و با پرداخت حق بیمه های خویش و کارفرمایی از آنان حمایت نموده است.

صدیقه پیام سرپرست اداره بهزیستی شهرستان کوار

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=1180

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. سلام من معلول 90 درصد که هیچ راه درامدی ندارم از 17سال پیش به من حقسرپرستی نمیدهند یک وام ندادند هرموقع من مراجعه میکنم هیچ فایده ندارد چرا حق من را زیرپا می‌کنند از بهزیستی تا فرماندار وشهرداری من را میفرستن دنبال نخود سیاه

قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.