13

پیام تشکر فرمانده سپاه ناحیه کوار در پی تشییع باشکوه شهید گمنام در سطح شهرستان کوار

  • کد خبر : 23211
  • 19 آذر 1402 - 20:25
پیام تشکر فرمانده سپاه ناحیه کوار در پی تشییع باشکوه شهید گمنام در سطح شهرستان کوار
گمنامی تنها برای شهرت‌پرستان دردناک است وگرنه همه اجرها در گمنامیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، فرمانده سپاه ناحیه کوار در پی تشییع باشکوه شهید گمنام در سطح شهرستان کوار پیام تشکری ارسال نمودند.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

(شهادت هنر مردان خداست) امام خمینی(ره)

سلام بر تربت پاک شهداشهیدانی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم، قامت خم کردند تا ما قامت خم نکنیم، به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم.و آنان رفتند تا ما دچار گمراهی نشویم شهدا سنگ نشانند که ره گم نشود.

خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگذاریم که یک بار دیگر فضای شهرستان شهیدپرورمان معطر گشت به عطر وجود شهدا، شهدایی که گمنام در میان اهل زمین و معروف در میان افلاکیان هستند.

شهیدانی که به قول رهبر معظم انقلاب در زمان حیاتشان با جسمشان به این کشور خدمت کردند و بعد از شهادتشان با روح بلندشان جامعه را متحول می‌کنند.

و شاهد بودیم که در طی ۴۸ ساعت گذشته جای جای شهرستان‌مان از نعمت وجود این شهید گرانقدر، معطر شد و بیش از بیست و پنج هزار نفر از مردم شهرستان در مراسمات این شهید شرکت کردند و نشان دادند که قدردان شهدا هستند. در هرجایی که شهید حضور یافت به استقبالش آمدند و او را برادرانه همراهی کردند.

اینجانب وظیفه دارم از آحاد مردم عزیز شهرستان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسئولین گرامی شهرستان و روستاها، ائمه محترم جمعه، بسیجیان و خادمین شهدای خواهر و برادر و همه عزیزانی که طی دو روز گذشته به هر نحوی جهت اجرای برنامه ها سنگ تمام گذاشتند و کمال همکاری و همراهی را انجام دادند؛ تشکر نمایم، اجرتان با شهدا.

هر که را صبح شهادت نیست شام مرگ هست

بی شهادت مرگ با خسران چه فرقی می کند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=23211

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.