18

کارگران اداره برق کوار همچنان چشم انتظار پرداخت حقوق معوقه شان / رئیس اداره برق میگوید شما نیازی نیست پیگیری کنید من خودم پیگیرم!!!

  • کد خبر : 17025
  • 18 فروردین 1402 - 17:35
کارگران اداره برق کوار همچنان چشم انتظار پرداخت حقوق معوقه شان / رئیس اداره برق میگوید شما نیازی نیست پیگیری کنید من خودم پیگیرم!!!
کارگران اداره برق کوار مقداری از حقوق آنها پرداخت نشده است و خانواده‌های آنان چشم انتظار پرداخت همین دستمزدها هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، دست کارگر دنده چرخ‌هاییست که موتور محرکه هر کشوری را به پیش می راند و چه خوب است اگر قدر این دست ها را بیشتر بدانیم؛ دست هایی پینه بسته برای کسب روزی حلال و چه قدرشناسی بهتر از این، که مزد کارگر را سر موعد خود پرداخت کنیم.

کارگری که مثل همه ما چشم انتظارانی دارد، کارگری که مثل همه ما عید نوروز، ماه رمضان و سفره افطار دارد که همه اینها در گرو همان دستمزدیست که باید سر موعد خود پرداخت شود و اگر آن دستمزد نباشد همه اینها می شود شرمندگی و شرمندگی…

و چه زیبا گفت پیشوای معصوممان امام صادق علیه السلام: پیش از آنکه عرق آنان(کارگران) خشک شود، مزدشان را بپرداز

و اینبار داستان تکراری پرداخت نشدن حقوق معوقه کارگران نصیب تعدادی از کارگران اداره برق کوار شده است که مقداری از حقوق آنها پرداخت نشده است و خانواده‌های آنان چشم انتظار پرداخت همین دستمزدها هستند که موجب گلایه مندی کارگران شده است.

برای پیگیری این موضوع در ابتدا خبرنگار ما به سراغ فرماندار کوار رفت که گفت موضوع را از رئیس اداره برق جویا شوید بنابراین در تماسی تلفنی با رییس اداره برق کوار، این مسأله را پیگیری کردیم.

تقوی رئیس اداره برق کوار شهرستان کوار در گفتگو با خبرنگار بهارکوار، گفت: مسئولیت پرداخت حقوق کارگران و امور مالی پیمانکاران با اداره برق استان می‌باشد و در اختیار اداره کوار نیست اما ما هرروز در حال پیگیری هستیم که گفتند هنوز وزارت خانه بودجه تخصیص نداده است و در اولین تخصیص حقوق ها پرداخت خواهد شد.

البته تقوی در سخنانی عجیب بیان کرد که نیازی به پیگیری شما(خبرنگار) نیست و ما خودمان پیگیری میکنیم!!!

ضمن تشکر از مسئول محترم اداره برق شهرستان کوار بابت پیگیری دستمزد عقب مانده کارگران از اداره برق استان، باید به عرض ایشان رسانده شود بهار کوار پیگیری پرداخت حقوق کارگران را وظیفه خود میداند و تا حصول نتیجه آن را پیگیری میکند.

همچنین رهبر معظم انقلاب بارها نسبت به پرداخت حق و حقوق کارگران اشاره کرده‌اند و  اهتمام به حقوق نیروی کار از جمله «دستمزد عادلانه و پرداخت منظم و بدون تأخیر آن، امنیت شغلی، بیمه، آموزش، خدمات رفاهی و بهداشت و درمان» را مورد تأکید قرار دادند.

لذا از مسئولین عالی رتبه شهرستان از جمله نماینده محترم مردم شهرستان‌های کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم شهرستان کوار انتظار می‌رود تا حصول نتیجه پیگیر پرداخت حقوق معوقه کارگران اداره برق باشند و نتیجه را به اطلاع عموم برسانند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=17025

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.