21

کلنگ زنی کتابخانه شهر طسوج در هفته دولت

  • کد خبر : 10961
  • 24 مرداد 1401 - 14:42
کلنگ زنی کتابخانه شهر طسوج در هفته دولت
در تاریخ ۵ شهریور و مصادف با هفته دولت کلنگ زنی کتابخانه در شهر طسوج انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان کوار در تاریخ ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور خانی فرماندار و رییس انجمن کتابخانه های شهرستان و سایر اعضا با موضوع برنامه ریزی جهت کلنگ زنی کتابخانه زنده یاد ایمان انصاری فر شهر طسوج در محل فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه مقرر گردید در تاریخ ۵ شهریور و مصادف با هفته دولت کلنگ زنی کتابخانه در شهر طسوج انجام شود.

شایان ذکر است زمینی به متراژ ۵۰۰ متر مربع توسط شورا و شهردار شهر طسوج واگذار و ساخت کتابخانه توسط شعبان انصاری فر به متراژ ۲۲۰ متر مربع انجام خواهد شد.

در این جلسه فرماندار و رییس انجمن از تاکیدات و دغدغه مقام معظم رهبری در بحث کتاب و کتابخوانی و جایگاه کتابخانه های عمومی بیان نمودند و از همه دستگاههای متولی درخواست داشتند پای کار بیایند تا بتوان گامی موثر در توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی شهرستان برداشت.

عباس زاده رییس اداره کتابخانه های شهرستان ضمن تشکر از اقدام خداپسندانه آقای انصاری فر به ضرورت راه اندازی کتابخانه در شهر طسوج به عنوان یکی از شهرهای فاقد کتابخانه در شهرستان تاکید کرد.

در این جلسه عبادالله محمودی رییس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی ضمن تقدیر از خیر محترم جناب اقای شعبان انصاری فر بیان کرد: ضرورت ایجاب می کند برای تعمق فرهنگ کتاب و کتاب خوانی اعضای ستاد شهرستانی تلاش بیشتری نمایند و طرح های خلاقانه ای برای گسترش فرهنگ کتاب خوانی ارایه نمایند.

وی افزود: نیاز است دستورالعمل های روستاهای دوستدار کتاب و پایتختی کتاب در جلسه بعدی انجمن کتابخانه مطرح و تصمیم گیری شود.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=10961

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.