11

کوار؛ یکپارچه در سوز و ماتم عروج رسول الله(ص) و امام مجتبی(ع)

  • کد خبر : 21699
  • 23 شهریور 1402 - 19:51
کوار؛ یکپارچه در سوز و ماتم عروج رسول الله(ص) و امام مجتبی(ع)
صبح روز۲۸ ماه صفر است و شهر من در اشک و سوز عروج رسول مهربانی ها. مردم در عزای پیامبر خوبی ها و امام مجتبی(ع) نوحه کنان، سینه کوبان و زنجیرزنان هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، مردم ولایی شهرستان کوار صبح امروز کنار میدان شهدای شهر تجمع کردند تا گوشه ای از شوق و ارادت خود را به ساحت رسول اعظم(ص) و نوه بزرگوارش امام حسن مجتبی(ع) ابراز کنند.

آرام آرام زنجیرها به شانه ها فرود آمده و اشک ها جاری می شوند. دست ها بر سینه ها کوبیده شده و لب ها در ماتم و مدح او به حرکت در می آیند‌.

موکب ها از میدان شهدا تا مصلای ۱۴ معصوم(ع) پذیرای عزاداران هستند. کودکان در مسیر بر زمین نشسته و سینی های بزرگ پذیرایی بر سر گرفته اند. صحنه ای که یاد پیاده روی با شکوه دو شهر عشق را در اربعین در دل ها زنده می کند و قلب ها را با حرم سبط کوچک پیغامبر خاتم پیوند می زند.

موکب داران‌ نیز با صفای درونی مشغول پذیرایی از عزاداران نبوی و حسنی هستند و خود را در ابراز مودت به خاندان عصمت سهیم نموده اند.

امت رسول الله(ص) در کوار یکپارچه و متحد در عزای او مرثیه می خوانند و در اندوه ماتم او می بارند؛ به امید اینکه حضرتش به آنان نظری نماید و در روز موعود از شفاعت خویش بهره مندشان سازد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=21699

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.