17

گردهمایی سراسری فعالان فضای مجازی “یاران منتظر” کوار برگزار شد

  • کد خبر : 9893
  • 30 تیر 1401 - 16:50
گردهمایی سراسری فعالان فضای مجازی “یاران منتظر” کوار برگزار شد
همزمان با سراسر گردهمایی سراسری فعالان فضای مجازی "یاران منتظر" کوار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، عصر روز چهارشنبه مورخ 29 تیرماه 1401 گردهمایی سراسری فعالان فضای مجازی بسیج “یاران منتظر” شهرستان کوار همزمان با سراسر استان فارس در سالن اجتماعات امام خامنه ای(مدظلله) آموزش و پرورش برگزار شد‌.

این همایش با حضور حجت الاسلام زارع استاد حوزه و دانشگاه، امام جمعه شهرستان کوار، فرماندار، فرمانده سپاه و دیگر مسئولان شهرستانی و فعالان مجازی شهرستان برگزار شد‌.

ابتدای این مراسم با خیر مقدم گویی و سخنرانی جناب سرهنگ عابدی فرمانده سپاه کوار شروع شد و در ادامه حجت الاسلام زارع در خصوص اهمیت فضای مجازی به سخنرانی پرداخت و سپس مسئول فضای مجازی سپاه کوار ضمن تشریح عملکرد، همگان را به فعالیت موثر در فضای مجازی دعوت کرد.

فرمانده سپاه ناحیه کوار در این مراسم گفت: همانطور که رزمندگان ما در دوران 8 ساله دفاع مقدس و در دوران دفاع از حرم سازماندهی میشدند و لشکرهای رزمی و گردان و گروهان و دسته تشکیل داده میشد، امروز نیز به همین شکل است.اکنون نیز در فضای سایبری ما گردان سایبری تشکیل شده است.

وی افزود: جنگ همان جنگ است لذا شکل آن تغییر کرده است و باید در برابر دشمن هر زمانی یک آرایشی به خود بگیریم. اگر در جنگ نظامی ما سلاح و کشتار و خونریزی بود، امروز در جنگ نرم و سایبری سلاح و موقعیت فرق کرده است و بنا به فرموده مقام معظم رهبری عرصه جنگ نرم از جنگ سخت سختتر می باشد چرا که بر روی اعتقادات و باور و ارزش های مردم و جوانان ما تمرکز کرده اند و باید جنگید فلذا این بسیار سخت است.

سرهنگ عابدی با اشاره به شباهت های بین جنگ نرم و سخت ادامه داد: وجه مشترکی که در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم وجود داشت و در جنگ نرم نیز وجود دارد، معنویت است.

فرمانده سپاه ناحیه کوار با بیان اینکه داشتن ایمان قوی و رعایت تقوای الهی مهم است، گفت: مهمترین سلاح رزمندگان ما ایمان، توکل و توسل به خداوند بود. در جنگ سایبری هم باید همین باشد.

وی تاکید کرد: باید ایمان خود را در این راه قوی کنیم و نباید چشم و گوش بسته هر سخنی را باور کنیم و بپذیریم، باید مواظب نیرنگ های دشمن، نقشه و توطئه های آنان باشیم و تخت تاثیر اتفاقات فضای مجازی قرار نگیریم.

عابدی گفت: لذا همان خصوصیات شهدا و رزمندگان را باید بسیجیان و رزمندگان سایبری ما رعایت کنند که این میشود یک کار فرهنگی و تاثیرگذاری که مقام معظم رهبری اشاره کردند و آتش به اختیاری که جوانان باید در جنگ نرم رقم بزنند.

وی در پایان سخنان خود به عملکرد گردان سایبری شهرستان کوار که سه سال است فعالیت خود را آغاز کرده است گریزی زد و سپس در ادامه مراسم از فعالین فضای مجازی شهرستان با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد.

عکاس: محمدمیری

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=9893

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. دست مریزاد اجرتون با صاحب الزمان (عج)…

قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.