67

لوله گذاری خط انتقال آب توسط ذوب آهن در نزدیک جاده

  • کد خبر : 2031
  • 04 مهر 1400 - 14:33
لوله گذاری خط انتقال آب توسط ذوب آهن در نزدیک جاده
صنعت خوب است، ذوب آهن نیز خوب است، اما در صورتی که باعث آبادانی بیشتر شود نه خرابی هایی به بار بیاورد که جبران ناپذیر باشد.

طبق گزارشات مردمی که به بهار کوار رسیده است، کارخانه ذوب آهن پاسارگاد اقدام به لوله گذاری خط انتقال آب دقیقاً در کنار جاده جهرم-شیراز حدفاصل روستای دره عسلو تا هورباف بدون رعایت حریم جاده نموده است.

این اقدام باعث شده است: اولاً حریم جاده رعایت نشود و اگر چنانچه این جاده بخواهد در سال‌های آتی تعریض شود این امکان عملاً وجود نخواهد داشت. در ثانی حفاری و گودبرداری در حاشیه امن جاده و رفت‌وآمد دستگاه‌های سنگین مهندسی بر روی آن که باعث آسیب به جاده می‌شود را چه کسی پاسخگو خواهد بود!!؟

همچنین اگر چنانچه لوله آب نشتی پیدا کند و این نشتی باعث آسیب به جاده و خطرات جانی برای خودروهای عبوری شود، چه کسی می‌خواهد آن را به عهده بگیرد؟؟

این جاده نه تنها برای مردم کوار که برای بسیاری از شهرهای جنوبی استان فارس و نیز استان هرمزگان دارای اهمیت می‌باشد و می‌طلبد مسئولان کوار به‌طور جدی وارد عمل شوند و از حقوق عمومی مردم دفاع نمایند.

صنعت خوب است، ذوب آهن نیز خوب است، اما درصورتی‌که باعث آبادانی بیشتر شود نه خرابی‌هایی به بار بیاورد که جبران‌ناپذیر باشد.

آیا اصلاً این اقدام دارای مجوز قانونی و کارشناسی شده می‌باشد؟

آیا راه دیگری برای انتقال این خط لوله وجود نداشت؟

این یک گزارش مردمی است. در مقابل بهار کوار آمادگی دارد پاسخ مسئولان محترم ذوب آهن و نیز مسئولان محترم شهرستان کوار را برای مردم و مخاطبین منتشر نماید.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=2031

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.