36

گزارشی از بازی تماشایی تیم فوتبال شایان دیزل کوار در مقابل هرنگ جوان بستک

  • کد خبر : 13577
  • 17 آذر 1401 - 20:57
گزارشی از بازی تماشایی تیم فوتبال شایان دیزل کوار در مقابل هرنگ جوان بستک
بازی هفته ششم لیگ سه فوتبال با نتیجه یک بر صفر به سود شایان دیزلی ها به پایان رسید.

به گزارش سرویس ورزشی بهارکوار، در‌ هفته ششم مسابقات لیگ دسته سوم کشور تیم شایان دیزل کوار فارس در زمین شهید رحمانی اکبراباد از شهرستان کوار میزبان تیم هرنگ جوان بستک بود که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود شایان دیزلی ها به پایان رسید.

تیم هرنگ جوان در حالی پای به این میدان گذاشته بود که در شش دیدار پیاپی لیگ و جام حذفی‌موفق به پیروزی شده بود و حتی به تساوی نیز بسنده نکرده بود.

جمشید غدیری سرمربی شایان دیزل با تغییر کلی ترکیب تیم خود را به مصاف تیم هرنگ جوان فرستاد.

این بازی در روز سه شنبه 15 آذرماه که در هوای سرد و بارانی آغاز شده بود با حملات زیاد برنامه ریزی شده شایان دیزل روی دروازه بستک همراه بود که با درخشش دروازبان بستک و همچنین تیر دروازه مانع از به ثمر رسیدن گل برای نماینده استان فارس شده بود.

سر انجام در دقیقه 38 همکاری خوب بازیکنان شایان دیزل یاشار روشن قیاسی مهاجم این تیم را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن با شوتی تماشایی موفق شد دروازه بستک‌را باز کند. نیمه اول این بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

در‌ نیمه دوم نیز بازی در اختیار تیم شایان دیزل بود و تیم بستک دنبال ایجاد موقعیت از روی پرتاب اوت دستی بود که با درخشش دروازبان و خط دفاعی شایان دیزل حملات محدود بستکی ها را به جایی نبرد.

شایان دیزلی ها نیز در نیمه دوم بارها با حرکات تکنیکی فخرالدین قلی زاده، مهدی هاشم زاده و محمد رحمانی خود را در موقعیت گلزنی قرار دادند که در زدن ضربات آخر با کم دقتی این موقعیت ها به ثمر ننشست و بازی با همان گل نیمه اول به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=13577

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.