24

گزارش میدانی از بازار کوار یکشنبه 29 آبان ماه / کسبه و مردم به اعتصاب زورکی اعتنا نکردند

  • کد خبر : 13194
  • 30 آبان 1401 - 12:44
گزارش میدانی از بازار کوار یکشنبه 29 آبان ماه / کسبه و مردم به اعتصاب زورکی اعتنا نکردند
با وجود تبلیغات ضدانقلاب برای تعطیلی بازار، یکشنبه در شهر کوار شاهد آرامش در بازار و مردم هستیم.

بازار کوار در سومین روز از فراخوان ضدانقلاب برای تعطیلی زورکی هم اعتنایی به درخواست رسانه‌های ترورسیتی خارج نشین نداشت و صنوف مختلف باز بودند. حضور مردم هم برای خرید مایحتاج چشمگیر است.

اما در این چندروز برای کشاندن مردم کوار به خیابان ها و اعتصاب اجباری هر نوع فراخوانی منتشر شد، فراخوان هایی که خشونت و تهدید از آن می بارید.

در متن بعضی از این فراخوان ها مردم را تهدید به آتش زدن مغازه هایشان کردند و نوشته شده بود: شهرستان کوار از یکشنبه 29 آبان ماه هر مغازه ( سوپری_تره باری_پوشاک_ موبایل فروشی_ و…) باز بود به آتش کشیده میشود و هیچ گونه شوخی با هیچ …… نخواهیم داشت.

در قسمتی از متن یکی دیگر از فراخوان ها که مردم را دعوت به خشونت کرده بود امده است: گر پدر نیست تفنگ پدری هست!

حالا که با دقت به این فراخوان ها نگاه میکنیم آیا جز ضرر به مال و جان مردم بی گناه هدف دیگری دیده میشود؟ آیا کسانیکه شعار آزادی سر میدهند آزادی آنان زورگویی، اسلحه، به آتش کشیدن اموال و کشتن مردم بی گناه می باشد؟

اما مردم شهید پرور و ولایی شهرستان کوار ضمن بی توجهی به این فراخوان ها همانند گذشته با اگاهی و بصیرت نگذاشتند شهرستانشان دچار ناامنی شود و امنیت کشورشان را به هرچیزی ترجیح دادند.

بدون شک ایجاد آرامش و امنیت نعمت بزرگی است که شما مردم به خوبی آن را شناختید. شما که وارث خون شهید سردار استوار محمودابادی و پانصد لاله بخون خفته هستید هیچگاه اجازه نخواهید داد به خاطر خیانت بعضی عوامل داخلی و توطئه های خارجی درخت تنومند انقلاب اسلامی که به لطف خدا و یاری مردم نشانده شده است، دچار تزلزل گردد. ان شالله که این بصیرت را به نسلهای بعد هم انتقال دهید تا کسی جرات نکند در این دشت زرخیز به ایجاد اشوب و اغتشاش بپردازد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=13194

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.