11

یادواره ۳۵ شهید شهر طسوج به عطر خوش حضور شهید گمنام متبرک شد

  • کد خبر : 23292
  • 25 آذر 1402 - 18:29
یادواره ۳۵ شهید شهر طسوج به عطر خوش حضور شهید گمنام متبرک شد
عصر دیروز یادواره شهدای شهر طسوج با حضور خیل مردم مشتاق، در سالن ورزشی شهدای این شهر برگزار و به عطر حضور شهید گمنام آغشته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، در این مراسم سرهنگ پاسدار محمود عابدی فرمانده سپاه ناحیه کوار ضمن تشکر از عوامل برگزار کننده یادواره گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری این مراسمات و یادواره ها می‌بایست بصورت مستمر و در جای جای شهرستان برگزار شود چرا که مرور پیام شهدا باعث عزت و سعادتمندی و بهره مندی دنیا و آخرت است.

وی افزود: یادواره بزرگ شهدای شهرستان کوار در هفته دفاع مقدس سال آینده برگزار می شود. زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا مایه عبرت و درس گرفتن برای هر انسان آزاده ای است.

نقطه عطف یادواره شهدای شهر طسوج، حضور شهید گمنامی از عملیات والفجر مقدماتی بود که در منطقه چزابه تفحص شده و با شور و شعور توسط مردم این شهر مورد استقبال قرار گرفته و گلباران و‌ تشییع شد.

هم چنین دلنوشته خوانی خطاب به شهدای شهر طسوج و یاد کردن نام تک تک آنان توسط یکی از خواهران اهل قلم این شهر از دیگر برنامه های این مراسم بود که دل ها را با یاد شهیدان پیوند می زد.

در این مراسم دکتر حسن باخرد از راویان مطرح کشوری به روایت گری پرداخت و گروه سرود دختران آسمان هشتم سرودهایی زیبایی را در وصف حضرت فاطمه زهرا(س) و مقام والای شهیدان اجرا نمودند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=23292

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.