20

آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان 200 تخت خوابی شهرستان کوار بامشارکت خیرین

  • کد خبر : 12980
  • 26 آبان 1401 - 14:53
آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان 200 تخت خوابی شهرستان کوار بامشارکت خیرین
آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان 200 تخت خوابی ریحانه النبی(س) شهرستان کوار با حصور نائب رییس مجلس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی ریحانه النبی(س) شهرستان کوار با مشارکت 50 درصدی خیرین امروز صبح ۲۶ آبان ماه با حضور علی نیکزاد نائب رئیس مجلس‌ و دیگر مسئولین کشوری و استانی و عموم مردم شهرستان کوار برگزار شد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص این بیمارستان گفت: طراحی و مطالعات مراحل اول و دوم ساختمان‌های اصلی، جنبی و محوطه‌سازی این بیمارستان توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی انجام شده است. این بیمارستان یکی از بیمارستان‌هایی است که توسط سازمان مجری احداث خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ادامه داد: این بیمارستان در زیربنای ساختمان اصلی بیمارستان 22 هزار مترمربع،زیربنای محوطه سازی حدود ۱۰ هزار مترمربع، زیربنای ساختمان‌های جنبی حدود یکهزار و ۵۰۰ مترمربع و در هفت طبقه احداث خواهد شد. بخش های مراقبت‌های ویژه و میانی، اورژانس، اتاق های عمل، اتاق های زایمان،بخش بستری، بخش های درمانی، بخش های تشخیصی و کلینیک ها از جمله بخش های طراحی شده برای این بیمارستان است.

نبیان یادآور شد: به این بیمارستان تاکنون ۴ میلیاردتومان اعتبار تخصیص یافته است

رحیمی مظفری نیز با بیان اینکه برای ساخت این بیمارستان ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است گفت: ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار اولیه برای ساخت مرحله نخست این بیمارستان در ردیف بودجه دیده شده است.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=12980

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.