14

آغاز عملیات باز سازی تاسیسات گازرسانی به کوره‌های اجر پزی شهرستان کوار

  • کد خبر : 19471
  • 06 تیر 1402 - 19:44
آغاز عملیات باز سازی تاسیسات گازرسانی به کوره‌های اجر پزی شهرستان کوار
رییس اداره گاز کوار از آغاز عملیات بازسازی تاسیسات گازرسانی به کوره های آجرپزی شهرستان کوار خبر داد.

به گزارش بهارکوار به نقل از روابط عمومی اداره گاز شهرستان کوار، حیدری رییس اداره گاز شهرستان کوار گفت: عملیات تعمیر و بازسازی شیرهای شبکه و تاسیسات گازرسانی به منظور جلوگیری از بروز خطرات و حوادث احتمالی و با هدف تامین پایدار جریان گاز صورت پذیرفته است.

حیدری درباره اهمیت نگهداری و بازسازی تاسیسات بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های اینجانب بازسازی و مقاوم سازی تاسیسات گازی شهرستان به دلیل قدیمی و مستهلک بودن تاسیسات با هدف تامین پایدار و ایمن گاز طبیعی به ویژه در فصل زمستان و اوج مصرف می باشد و از آنجا که شهرستان کوار دارای بیش از ۱۰۰صنعت عمده به ویژه کوره آجرپزی می باشد درنتیجه عملکرد صحیح تجهیزات و تاسیسات گازرسانی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

رئیس اداره گاز همچنین با توجه به قطع گاز گسترده جهت انجام تعمیرات و بازسازی از همکاری و شکیبایی مشترکین محترم این صنایع در طول مدت انجام عملیات، با هدف تامین پایداری جریان گاز و ایمنی مشترکین، صمیمانه قدردانی نمود .

وی در پایان خاطر نشان کرد: این پروژه با حمایت های دکتر رحیمی نماینده محترم مردم شهرستان های کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم انجام شده و طی روزهای آتی نیز با مساعدت و پیگیری های نماینده محترم عملیات اجرایی سه پروژه دیگر در سطح شهرستان آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=19471

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.