14

ابوذر روحی در جمع مردم کوار حضور یافت؛ اجتماع دهه هشتادی ها و نودی های کوار در مصلای۱۴ معصوم(ع)

  • کد خبر : 20940
  • 13 مرداد 1402 - 15:46
ابوذر روحی در جمع مردم کوار حضور یافت؛ اجتماع دهه هشتادی ها و نودی های کوار در مصلای۱۴ معصوم(ع)
شب گذشته همزمان با نماز مغرب و عشا ابوذر روحی خواننده سرودهای سلام فرمانده با حضور در مصلای۱۴ معصوم(ع) در جمع مردم شهرستان کوار به اجرای مداحی و سرودخوانی پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، شب گذشته در اجتماع دهه هشتادی ها و نودی های شهرستان کوار و گروه های مختلف مردم برنامه ای در مصلای۱۴ معصوم(ع) با حضور ابوذر روحی، مداح نامی اجرا گردید.

در این مراسم خواننده سرودهای سلام فرمانده به نوحه خوانی در وصف سید و سالار شهیدان پرداخت و مردم‌نیز با سینه زنی ابیات عاشورایی را با وی زمزمه نمودند.

او هم چنین به خواندن قسمت هایی از سرودهای سلام فرمانده پرداخت و دهه هشتادی ها و نودی های کواری با شور خاصی سرودها را با وی خواندند.

نقطه عطف این مراسم حضور گرم گروه سرود دختران و پسران از روستای ولی عصر شهرستان کوار بود که با اجرای زیبای خود حضار را به وجد آوردند.

آنان با سینه زنی دسته جمعی و خواندن سرود در وصف اربعین، رو کردن به کربلا و سلام دادن به امام‌ حسین(ع) صحنه زیبایی از ارادت خود به مکتب سرخ حسینی را نشان داده و با خواندن ” سلام کربلا، سلام اربعین، سلام بهترین جاده رو زمین، سلام علت نجات جهان، مسیر ظهور امام زمان ” صفای باطنی کودکانه خود را در عشق به سالار شهیدان به منصه ظهور گذاردند.

گفتنی است به پاس این هماهنگی در خواندن سرود و اجرای زیبا به اعضای گروه سرود روستای ولی عصر هدیه سفر به مشهد مقدس تعلق گرفت و هم‌چنین هدیه ۵۰ میلیون ریالی از سوی فرماندار شهرستان به این گروه سرود اهدا گردید.

این برنامه به همت ستاد نمازجمعه شهرستان کوار و فرهنگی سپاه ناحیه کوار برگزار شد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=20940

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.