9

اداره فرهنگ و ارشاد کوار را دریابید!

  • کد خبر : 22598
  • 14 آبان 1402 - 21:16
اداره فرهنگ و ارشاد کوار را دریابید!
هر یک از ادارات به فراخور ماموریت‌های محوله، وظایفی را بر عهده دارند؛ اگر به خوبی این وظایف را انجام دهند، آثار آن به نفع جامعه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، به مناسبت چهاردهم آبان ماه که در تقویم روز فرهنگ عمومی نامگذاری شده است؛ در این یاداشت می‌خواهم به وجود اداره‌ای اشاره کنم که اگر به خوبی وظایف خود را انجام دهد و به آن توجه کافی شود، می‌تواند برای اجتماع بسیار مفید باشد.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ازجمله اداراتی است که شاید خیلی‌ها فکر کنند یک مجموعه کوچک و بی‌اهمیت باشد؛ اما در حقیقت این گونه نیست و وظایف بسیار مهمی دارد، اگر توجه کافی به آن بشود و افراد دغدغه‌مند در آن مشغول بکار شوند، می‌تواند نقش مهمی را در جامعه ایفا نماید. چرا که یک جامعه پویا و سالم نیازمند مدیریت فرهنگی سالم نیز می‌باشد؛ و اگر جامعه از لحاظ فرهنگی آسیب ببیند، قطعاً این جامعه در همه زمینه‌ها آسیب خواهد دید.

اما با این اوصاف رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوار در سوم تیرماه برکنار شد و حال با وجود گذشت بیش از ۴ ماه این اداره بدون مسئول می‌باشد؛ و متأسفانه سابقه مدیران قبلی این مجموعه نیز چندان چنگی به دل نمی‌زند.

لذا با توجه به اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نقش مهمی در مسائل فرهنگی و هنری دارد، مردم و جوانان شهرستان کوار، بخصوص هنرمندان عزیز از اداره کل فرهنگ و ارشاد استان فارس انتظار دارند هرچه سریعتر وضعیت ریاست این اداره را در کوار مشخص نماید و فردی متعهد، در عین حال مدیر برای این مجموعه در کوار انتخاب شود؛ کسی که توانمند باشد، بتواند در امورات فرهنگی و هنری شهرستان کوار تحول ایجاد نماید.

از فرماندار محترم به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان نیز انتظار می‌رود در این زمینه تلاش خویش را بیشتر نماید تا بیش از این اداره فرهنگ و ارشاد بدون مسئول نباشد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=22598

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.