20

اسکان بیش از ۲۶٠٠ مسافر نوروزی در شهرستان کوار / رشد ۶۵درصدی مسافرین نوروزی

  • کد خبر : 16741
  • 08 فروردین 1402 - 16:12
اسکان بیش از ۲۶٠٠ مسافر نوروزی در شهرستان کوار / رشد ۶۵درصدی مسافرین نوروزی
دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان کوار خبرداد: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون، بیش از ۲۶٠٠ نفر در مراکز اسکان شهرستان پذیرش شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، دبیر ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان کوار در گفتگو با خبرنگار این رسانه با اعلام این خبر گفت: مراکز اسکان مسافرین نوروزی در شهرستان کوار از ابتدای شروع تعطیلات تا پایان روز ۷فروردین ماه سال جاری پذیرای بیش از ۲۶٠٠ مسافر بوده اند که رشد چشمگیری داشته است.

وی اظهار کرد: طبق آمارهای ثبت شده در ستاد خدمات اجرایی سفرهای نوروزی کوار از اواخر اسفندماه ۱۴۰۱ ورود مسافران نوروزی به شهرستان کوار آغاز شد و این روند پذیرش نیز طبق پیش‌بینی‌ها هر روز در حال افزایش است.

حدادی بیان کرد: بیشترین تعداد اقامت ثبت شده توسط آموزش و پرورش در قالب ۵۲ کلاس درسی در ۷ مدرسه کوار می باشد که تاکنون ۱۳۵۵ نفر در قالب ۳۲۱ خانواده اقامت در آن‌ها به ثبت رسیده است. پس از آن نیز حسینیه شهر اکبراباد ۱۶٠ نفر، اقامتگاه بوم گردی روستای دشتک ۹٠ نفر، منازل رایگان روستای آباده ۹٠نفر و مجتمع گردشگری ایران زمین ۷٠ نفر مسافر را پذیرش کرده اند.

دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان کوار افزود: همچنین بیش از ۹٠٠ نفر مسافر دیگر در بقاع متبرکه، طبیعت و پارک‌های شهرستان اسکان داشته اند.

وی از رشد ۶۵درصدی مسافرین نوروزی در شهرستان کوار خبر داد و گفت: ورود مهمانان نوروزی در نیمه اول تعطیلات نوروزی سال ۱۴٠۲ نسبت به سال گذشته رشد ۶۵درصدی داشته است که می توان با برنامه ریزی های دقیق تر از این پتانسیل به نحو مطلوب تری بهره ببریم. 

حدادی در پایان گفت: شهرستان کوار آمادگی کامل جهت پذیرش مسافرین در موج دوم سفرها به شهرستان را دارد و ستاد خدمات سفر تمام امکانات و تجهیزات موجود را بمنظور رفاه حال مسافرین عزیز مهیا نموده تا مسافرین عزیز خاطره ای به یاد ماندنی از شهرستان شهید پرور کوار در اذهان خود به یادگار گذارند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=16741

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.