17

اسکان بیش از 46٠٠ مسافر نوروزی در شهرستان کوار

  • کد خبر : 16825
  • 14 فروردین 1402 - 14:14
اسکان بیش از 46٠٠ مسافر نوروزی در شهرستان کوار
دبیر ستاد خدمات سفر کوار از اسکان بیش از ۴۶٠٠ مسافر نوروزی در شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، دبیر ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان کوار در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت: مراکز اسکان مسافرین نوروزی در شهرستان کوار از ابتدای شروع تعطیلات تا پایان روز ۱۳فروردین ماه سال جاری پذیرای ۴۶۸٠ مسافر بوده اند که نسبت به سال گذشته رشد ۵۵درصدی داشته است.

فرزاد حدادی بیان کرد: طبق آخرین آمار، اقامت مسافران در مدارس آموزش و پرورش کوار ۱۹۴٠ نفر، اقامتگاه بوم گردی دشتک ۱۴٠ نفر، مجتمع گردشگری ایران زمین ۱۲٠نفر،منازل روستای آباده آبگرم ۱۶۵ نفر، حسینیه شهر اکبرآباد ۲۳۵ نفر،مهمان منازل ۲۱٠ نفر و اسکان در طبیعت،پارکها و بقاع متبرکه ها حدودا ۱۸۷٠ نفر ثبت شده است.

وی با بیان اینکه کوار دارای گنجینه‌ای از جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی در فارس می باشد و از مقاصد جذاب گردشگری برای مسافران و گردشگران نوروزی به شمار می‌رود، گفت: کوار از معدود شهرهای زیبای گردشگری در استان به‌شمار می‌رود که علاوه بر داشتن طبیعت بی‌نظیر و مردمانی باصفا و مهمان‌نواز، دارای جاذبه‌های فرهنگی و مذهبی فراوانی است.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کوار افزود: این شهر به‌واسطه قرار گرفتن در محورهای مواصلاتی، وجود بقاع متبرکه، جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، ‌وجود رودخانه زیبای قره آقاج و قابلیت‌های کم‌نظیر دیگر در عرصه گردشگری و صنایع‌‌دستی، همواره مقصد مسافران و گردشگران زیادی از سراسر ایران و جهان است.

حدادی تکریم و جلب رضایت مسافران را مهمترین اولویت کاری مردم و مسئولان شهرستان دانست و عنوان کرد: خوشبختانه طبق ارزیابی‌های انجام شده از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان آن نحوه خدمات‌رسانی و اسکان مهمانان در سطح شهر کوار بسیار مطلوب بوده است.

وی در پایان با بیان اینکه اقدامات و ارائه خدمات و امکانات مناسب به مسافران نوروزی در طرح ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان شایسته تقدیر است، یادآور شد: امید است در سال پیش‌رو با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و تعامل و همکاری بیش‌از‌پیش بتوانیم در راستای حفاظت از آثار تاریخی، معرفی و رونق صنایع دستی و توسعه صنعت گردشگری استان گام‎های مثبتی برداریم.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=16825

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.