1

اطلاعیه رئیس اتاق اصناف شهرستان کوار

  • کد خبر : 25301
  • 16 اسفند 1402 - 13:27
آنچه که باید در خصوص کالابرگ الکترونیکی(طرح فجرانه)بدانید

در این طرح سبد ۱۱قلمی برای هر فرد با قیمت روز مشتمل بر ۱۱ قلم با هزینه۷۴۳۷۵۰ تومان اختصاص داده شده که خانوارهای دهک اول تا هفتم درصورت‌ خرید بسته می‌بایست قیمت سال ۱۴۰۱ را به ۵۳۲۳۰۰ تومان از جیب خود پرداخت نمایند و مابه التفاوت آن تا قیمت روز به مبلغ ۲۲۰۴۵۰ تومان از محل اعتبار جدید دولت تامین میگردد.

اعتبار جدید(۲۲۰هزارتومانی)علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰هزارتومانی فعلی بوده و خانوار یارانه بگیر بصورت مجزا یارانه نقدی خود را بصورت ماهانه دریافت خواهند نمود و مبلغ اعتبار در حساب سرپرست خانوار تخصيص یافته و متناسب با میزان خرید مصرف می‌شود.

نکات مهم

۱‌_امکان جابه جایی اعتبار بین گروه‌های کالا مقدور نمی‌باشد، به‌عنوان مثال با اعتبار برنج امکان خرید روغن وجود ندارد فقط باروها لبنیات(شیر،پنیر،وماست)مقدور می‌باشد.

۲_یارانه بگیران متقاضی توجه داشته باشند قيمت روز اقلام براساس کالاهای مرجع بوده و درخصوص کالاهای باقیمت بالاتر مابه‌التفاوت از محل حساب فرد پرداخت خواهند شد.

۳_برای شناسایی فروشگاه ها میتوانید به سایت shoma.sfara.ir مراجعه نمايد و همچنین از طریق کد دستوری#۱۴۶۳*۵۰۰* نیز میتوانید نسبت به دريافت لینک این نرم افزار اقدام نمایید.

باتوجه به عدم اطلاع برخی از واحدهای صنفی به نحوه توزیع، مشکلاتی ایجاد شده بود که طی چند روز آینده رفع خواهد شد و همچنین با هرگونه تخلف برابر قانون برخورد می‌گردد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=25301

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.