25
در سفر استاندار فارس به کوار صورت گرفت

افتتاح طرح های ورزشی، اقتصادی، عمرانی، آموزشی کوار به مناسبت هفته دولت/ کوار در جایگاه دوم استانی از نظر اختصاص اعتبار به پروژه‌های درحال بهره‌برداری

  • کد خبر : 21334
  • 05 شهریور 1402 - 23:11
افتتاح طرح های ورزشی، اقتصادی، عمرانی، آموزشی کوار به مناسبت هفته دولت/ کوار در جایگاه دوم استانی از نظر اختصاص اعتبار به پروژه‌های درحال بهره‌برداری
عصر امروز به مناسبت هفته دولت پروژه های مختلفی با حضور استاندار فارس و سایر مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت استاندار فارس و هیات همراه با استقبال نماینده مردم شهرستان های کوار، سروستان و خرامه در مجلس، فرماندار و دیگر مسئولین شهرستانی وارد کوار شد و طرح های مختلفی را افتتاح نمود.

استاندار فارس اعتبار هزینه شده جهت پروژه‌های قابل افتتاح این شهرستان به مناسبت هفته دولت و همچنین سفر ریاست جمهوری را بیش از ۸ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: شهرستان کوار در پروژه‌های در حال بهره برداری جاری، رتبه دوم استانی را از حیث اعتبار به خود اختصاص داده است.

شایان ذکر است فاز جدید کارخانه فولاد پاسارگاد که بیشترین اعتبار را به خود اختصاص داده است، همزمان با سفر دوم ریاست محترم جمهوری به استان افتتاح خواهد شد.

در این سفر نیم روزه اولین پروژه‌ای که مورد بهره برداری و افتتاح قرار گرفت، کارخانه عرقیات بیس گل در روستای ولی عصر با ظرفیت تولید سالانه ۷۱۰ تن عرقیات و اعتبار ۲٠٠ میلیارد ریال بود که در این کارخانه برای ۱۶ نفر اشتغال زایی شده است.

افتتاح زمین های چمن مصنوعی شهر مظفری و روستاهای ولی عصر و ارباب سفلی با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال در متراژ ۳۳۰۰متر مربع دستور کار بعدی سفر نیم روزه دکتر ایمانیه به شهرستان کوار بود که این طرح ها نیز به صورت همزمان مورد افتتاح قرار گرفتند.

سپس استاندار فارس و هیات همراه با حضور مسئولان شهرستانی به حرم مطهر شهدای گمنام رفتند و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام نمودند.

هم چنین دکتر محمد هادی ایمانیه از بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهرستان کوار بازدید نمود و از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی بیمارستان ریحانه النبی کوار قرار گرفت.

در ادامه این سفر رئیس شورای آموزش و پرورش استان فارس با حضور در روستای آباده آبگرم، پروژه‌های مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کوار را مورد بهره برداری قرار داد که این طرح ها شامل دبیرستان متوسطه ۶ کلاسه دخترانه پاسارگاد و طرح تکمیلی دبستان ۲ کلاسه شهید چمران آباده آبگرم، دبستان ۹ کلاسه شهید امیری روستای نوروزان و دبستان ۳ کلاسه مسلم بن عقیل روستای موردراز به ارزش ۳۵٠ میلیارد ریال بود که ان شاالله امسال در خدمت تحصیل روستاییان این مناطق قرار خواهند گرفت.

ضمنا در این سفر نیم روزه استاندار به کوار برخی از معابر روستایی شهرستان کوار که مورد بهسازی قرار گرفته بودند، افتتاح شدند.

۵هزارمتر عملیات کانیو گذاری و اجرای دال بتنی و ۱۵ هزار مترمربع بهسازی و آسفالت با اعتبار ۶٠میلیارد و 730 میلیون ریال هدیه دولت مردمی سیزدهم به روستاییان مقاوم، باانگیزه و خونگرم شهرستان کوار بود که مورد بهره بردای قرار گرفتند.

برنامه بعدی استاندار فارس و هیات همراه بازدید از سد شهید سلیمانی کوار بود که دکتر محمد هادی ایمانیه ضمن بازدید میدانی از سد کوار روند پیشرفت فیزیکی آن را جویا شد.

برنامه آخر دکتر ایمانیه شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان که به ریاست شخص وی انجام گرفت بود و استاندار فارس دستورهای لازم را جهت پیشبرد طرح ها و پروژه ها صادر نمود.

خبرنگار: محمدجواد جمالی

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=21334

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 10در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.