2

روز قدس تیری به قلب توطئه فراموشی مسئله مهم فلسطین است

  • کد خبر : 26406
  • 16 فروردین 1403 - 17:56
روز قدس تیری به قلب توطئه فراموشی مسئله مهم فلسطین است
امام جمعه موقت کوار گفت: روز قدس، از روزهای بسیار مهم و تعیین کننده است و سالهای متمادی است که سعی می شود مسأله قدس فراموش شود و روز قدس در حقیقت تیری به قلب این توطئه است.

حجت الاسلام حدادی در گفتگو با خبرنگار بهار کوار درباره اهمیت روز قدس اظهار داشت: روز قدس حرکتی است برای خنثی کردن توطئه خباثت‌ آمیزی که استکبار و صهیونیسم و طرفداران و همکارانشان دست به یکی کرده‌اند تا به‌ کلّی مسأله فلسطین را به دست فراموشی بسپارند.

وی افزود: روز قدس مخصوص ایران نیست؛ روز دنیای اسلام است و بنابراین در همه دنیای اسلام، مسلمانان حضور خود را برای دفاع از برادران فلسطینی خود نشان دادند.

امام جمعه موقت کوار با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند، گفت: این نام گذاری مرحله جدیدی در همبستگی با مسئله فلسطین و مبارزه ملت فلسطین در سایه بیداری ملت های مسلمان و آزادی خواه در منطقه و جهان در برابر صهیونیست ها و استکبار جهانی است.

حمایت از جبهه مقاومت؛ وظیفه ای انسانی و الهی

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی به خاطر وظیفه انسانی و الهی خودش همواره سعی کرده از جبهه مقاومت حمایت کند، اذعان داشت: روز به روز قدرت نیروهای جهادی در منطقه افزایش پیدا کرده و وضعیت رژیم صهیونیستی متزلزل‌ تر شده است.

حجت الاسلام حدادی بیان کرد: شعار امسال روز جهانی قدس ، از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار نام گذاری شده است که همه آزادگان دنیا از این آرمان حمایت می کنند و خشم و نفرت خود را از صهیونیست ها نشان می دهند.

وی افزود: لازم است امسال مردم شریف شهرستان کوار پرقدرت تر از گذشته در صحنه حضور پیدا کنند و از مظلومیت مردم فلسطین حمایت کنند.

امام جمعه موقت شهرستان از اصحاب رسانه خواست تا پیام مردم مظلوم را به گوش جهانیان برسانند و در این راه از ابزارهای مختلفی که در اختیار دارند از جمله فضای مجازی استفاده کنند و نگذارند که جنایات صهیونیست‌ها برایشان بدون هزینه بماند.

وی جنگ آغاز شده به‌ وسیله رژیم صهیونیستی علیه غزه را به‌جای آنکه تأثیر منفی بر فلسطین داشته باشد، باعث خسارت صهیونیست‌ها خواند و افزود: این جنگ خسارات فراوانی را در همه ابعاد سیاسی، نظامی و اقتصادی برای اسرائیل به همراه داشته است و در نهایت این جنگ استعماری نیز مانند همه پروژه‌های استعمارگران با شکست مواجه خواهد شد و صهیونیسم از بین خواهد رفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) در اوج قدرت نظام ستم شاهی، افشاگر روابط پنهان رژیم شاه و اسرائیل بود، تصریح کرد: بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران مقابله با خطر اسرائیل برای جهان اسلام را بسیار جدی و پیگیرانه دنبال می کرد و اولین مرجع تقلید و پیشوای بزرگ مذهبی بود که مجوز حمایت از مبارزان فلسطینی از محل وجوهات شرعی و زکات و صدقات را صادر نمود.

ضرورت توجه به فلسطین به عنوان مهم ترین مسئله عادلانه در جهان

وی افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، مسئله‌ی فلسطین یکی از مسائل اساسی مورد اهتمام نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است و در واقع بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، امامین انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت دولت، به‌ صورت اساسی تمرکز جمهوری اسلامی ایران را متوجه فلسطین به‌ عنوان مهم‌ترین مسئله‌ی عادلانه در جهان کردند.

حجت الاسلام حدادی در پایان گفت: جنگ ترکیبی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) علیه رژیم صهیونیستی که با نام عملیات طوفان الاقصی از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) آغاز شده، جنگی کم نظیر بود که سه گروه مقاومت منطقه همچون حزب الله لبنان، انصارالله یمن و گروه های مقاومت عراق را در کنار مقاومت فلسطین قرار داد و هر چهار گروه مقاومت اسلامی منطقه در مقابل رژیم صهیونیستی صف آرایی کردند؛ جنگی که برای اولین بار از تاسیس رژیم صهیونیستی گروه های مقاومت منطقه را برای مقابله با آن در کنار هم قرار داد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=26406

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.