18

بازدید مسئولین میراث فرهنگی کشور از اماکن گردشگری و تاریخی شهرستان کوار

  • کد خبر : 12225
  • 04 آبان 1401 - 21:40
بازدید مسئولین میراث فرهنگی کشور از اماکن گردشگری و تاریخی شهرستان کوار
مدیرکل دفتر امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور از مجتمع های گردشگری و اماکن تاریخی کوار بازدید کردند و قول ها و وعده هایی جهت حل مسائل و مشکلات آنها را دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، در سفر یک روزه( چهارشنبه 4 آبان ماه 1401) مدیرکل دفتر امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور، مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی فارس به اتفاق نماینده مردم شهرستان کوار در مجلس شورای اسلامی و همراهی دیگر مسئولین شهرستان از اماکن گردشگری و تاریخی کوار بازدید به عمل آوردند.

بازدید از مجتمع خدمات رفاهی بین راهی مرادی که با پیشرفت فیزیکی حدود 40درصد در نزدیکی روستای دره عسلو در حال احداث می باشد، مجتمع گردشگری ایران زمین، اقامتگاه بوم گردی دشتک و مجتمع گردشگری در حال احداث یعقوبی از جمله برنامه های این سفر بود که نادر زینالی مدیرکل دفتر امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در خصوص پرداخت وام و تسهیلات کم بهره به این مجتمع ها قول مساعدت و همکاری داد.

در ادامه از اماکن تاریخی و تفریحی شهرستان کوار همچون قصرقباد، باغ قوام و منزل زینت الملوک مظفری، باغ آرین، محوطه شاه غیب، پل تاریخی کوار، حمام کوار کهنه، پارک کوهستانی قره آقاج شهرداری و بقعه متبرکه امامزاده ابوالقاسم بازدید کردند.

گفتنی است در این بازدیدها تخصیص اعتبارات بیشتر برای حفاظت و مرمت آثار تاریخی شهرستان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت. همچنین مدیران تاسیسات و بومگردی های شهرستان کوار نیز به بیان دیدگاه ها، انتقادات و برنامه های خود پرداختند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=12225

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.