31

اهدای زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا در کوار آغاز شد

  • کد خبر : 19928
  • 19 تیر 1402 - 0:28
اهدای زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا در کوار آغاز شد
دولت در راستای قانون جوانی جمعیت به خانوارهای دارای سه فرزند که فرزند سوم آنها از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به بعد متولد شده، زمین‌هایی با قیمت بسیار پایین و اقساط ۱۰ ساله واگذار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار مرتضی اسدی مدیر اداره راه و شهرسازی شهرستان کوار خبر داد: دولت در راستای قانون جوانی جمعیت به خانوارهای دارای سه فرزند که فرزند سوم آنها از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به بعد متولد شده، زمین‌هایی با قیمت بسیار پایین و اقساط ۱۰ ساله واگذار می‌کند.

🔸وی افزود: نکته قابل توجه این است زمین‌ها به کسانی که قبلا تسهیلات یارانه ای از دولت دریافت کرده‌اند نیز تعلق می‌گیرد.

🔸اسدی بیان کرد: حداکثر مساحت پیش‌بینی شده رایگان به خانواده‌ها ۲۰۰ متر مربع و مازاد بر آن و هزینه‌های آماده سازی زمین بر اساس قیمت کارشناسی از متقاضی دریافت می‌شود.

🔸مدیر اداره راه و شهرسازی کوار اظهار کرد: متقاضیان واجد شرایط دارای سه فرزند و یا بیشتر که فرزند سوم آنان تاریخ تولدشان بعد از 1400/08/24 باشد، می‌بایست با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس saman.mrud.ir در بخش قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

🔸وی ادامه داد: همچنین بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای چهار فرزند و بیشتر که همگی زیر ۲۰ سال و مجرد باشند نیز زمین اختصاص می یابد.

🔸مرتضی اسدی گفت: قسمت جدیدی با عنوان متقاضیان دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال (بند ح تبصره ۱۱ قانون بودجه ۱۴۰۲) در سامانه طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده و افرادی که دارای این شرایط هستند، می‌توانند ثبت نام کنند.

مدیر اداره راه و شهرسازی شهرستان کوار با بیان اینکه متقاضیان گرامی پس از ثبت نام در سایت saman.mrud.ir به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مراجعه نمایند، بیان کرد: متقاضیان بایستی پس از تایید نهایی توسط آن بنیاد، برای تشکیل پرونده به اداره راه و شهرسازی شهرستان مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=19928

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.