12

بدحالی شماری از دانش آموزان دختر در کوار | ترس و اضطراب را از دانش آموزان دور کنید

  • کد خبر : 16002
  • 15 اسفند 1401 - 19:17
بدحالی شماری از دانش آموزان دختر در کوار | ترس و اضطراب را از دانش آموزان دور کنید
تعدادی از دانش آموزان چند مدرسه دخترانه کوار با علائم تهوع و سرگیجه به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، رئیس آموزش و پرورش کوار در گفتگو با خبرنگار این رسانه از بدحالی تعدادی از دانش‌آموزان مدارس شهرستان کوار خبر داد و گفت: صبح امروز تعدادی از دانش آموزان مدارس الزهرا و آسیه شهر طسوج شهرستان کوار با مشاهده علائمی همچون حالت تهوع، سرگیجه و…به بیمارستان منتقل شدند.

وی گفت: همچنین در شهر کوار ابتدا در مدرسه گل‌های انقلاب گزارشی دریافت شد. پس از حضور در محل و بررسی مدرسه، در آن ساعت حال عمومی همه دانش آموزان خوب بود ولی به دلیل ترس و نگرانی خانوده ها، مدرسه تعطیل شد.

رشیدی در ادامه گفت: اما بعداز آن گزارشی از مراجعه دانش آموزان مدرسه گلهای انقلاب، شهید نعمتی و کوثر شهر کوار به بیمارستان دریافت شد که علائم بدحالی داشته اند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کوار گفت: پس از طی کردن روند درمان اکثر دانش آموزان مرخص شدند و درحال حاضر تعداد اندکی از آنان جهت مراقبت بیشتر در بیمارستان بستری هستند که حال عمومیشان خوب است.

رشیدی با بیان اینکه بیشتر دانش آموزان پس از تعطیلی مدارس به بیمارستان مراجعه کرده بودند، بیان کرد: شدت علائم دانش آموزان نسبت به سری قبل خیلی کمتر بوده است و دانش آموزان دچار ترس و اضطراب شده اند لذا از خانواده ها خواهش میکنیم که ترس و استرس را از فرزندان خود دور کنند.

وی تصریح کرد: تعدادی از معلمین نیز علائمی داشتند که به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کوار در خصوص وضعیت مدارس شهرستان گفت: اینکه مدارس حضوری یا آنلاین برگزار میشود ازطریق مدیران مدارس به دانش آموزان اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=16002

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.