21

برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان کوار اعلام شد

  • کد خبر : 11641
  • 30 شهریور 1401 - 20:41
برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان کوار اعلام شد
فرمانده سپاه ناحیه کوار: غبارروبی گلزار شهدا برگزاری اردوی جهادی و محرومیت زدایی، پیاده روی خانوادگی، برنامه شبی با شهدا و برگزاری جشنواره مالک اشتر از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان کوار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، فرمانده سپاه ناحیه کوار در نشستی با خبرنگار بهار کوار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد نام و خاطره همه شهیدان و رشادت‌های رزمندگان و جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس و تسلیت به مناسب ایام پیش رو گفت: مجموعه سپاه ناحیه شهرستان کوار و بسیج حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در هفته دفاع مقدس که امسال مزین هست به شعار ما مقاوم هستیم برنامه‌های بسیار خوبی دارند.

وی ادامه داد: ما با الهام گیری و الگو گیری از سیره شهدا و مکتب حسینی و مکتب عاشورا این برنامه‌ها را انجام خواهیم داد و امروز که همه دشمنان و منافقین و جریان معاند نظام دست‌به‌دست هم دادند تا خللی بر این انقلاب و نظام وارد کنند. اما مردم بصیر ما و بسیجیان آگاه ما با الهام گیری از همان مکتب عاشورا و سیره هشت ساله دفاع مقدس همواره هشیار و آگاه هستند.

سرهنگ عابدی با اشاره به‌ویژه برنامه‌های کوار در هفته دفاع مقدس گفت: همزمان با سی و یکم شهریورماه آیین تجدیدعهد و بیعت با آرمان‌های شهدا و غبارروبی قبور مطهر شهدا را خواهیم داشت، نشست‌های بصیرتی و سیاسی در سطح پایگاه‌های مقاومت، برنامه سرکشی از خانواده معظم شهدا، رزمندگان و ایثارگران، اردوهای جهادی، محرومیت‌زدایی و ویزیت و درمان رایگان، برنامه‌های عمرانی و جهادی، برنامه یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس و برنامه شهید آبروی یک محله، مسابقات ورزشی و علمی و سایر برنامه‌ها به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه کوار ادامه داد: همزمان با شروع مدارس توسط مجموعه بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان با همکاری آموزش‌وپرورش شهرستان برنامه زنگ مقاومت در مدارس سطح شهرستان زده خواهد شد و در طول هفته دفاع مقدس در مدارس شهرستان برنامه‌های خاص مربوط به دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی دگر برنامه‌های این هفته را تصریح کرد: مراسم شبی با شهدا و برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اکثر پایگاه‌های مقاومت، برنامه‌های مجازی و سواد رسانه‌ای برای بسیجیان و آحاد مردم در پایگاه‌های مقاومت، حضور سازمان‌یافته بسیجیان در نماز جمعه و میقات صالحین و همچنین برگزاری حلقات صالحین در اولین جمعه این هفته، برپایی نمایشگاه کتاب، پیاده‌روی خانوادگی و همچنین برنامه‌های خاص ایام دهه آخر صفر متناسب با آن انجام خواهد گرفت.

سرهنگ محمود عابدی در پایان سخنان خود بابیان اینکه همه قشرهای ما ازجمله قشر محلات، جامعه زنان، ورزشکاران، فرهنگیان، کارگران، ادارات و اصناف، دانشجویان برنامه‌های متناسب با خودشان را برگزار خواهند کرد، گفت: نشست صمیمی با فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و برگزاری جشنواره مالک اشتر در طول هفته دفاع مقدس و تجلیل از برگزیدگان بسیج و سپاه در این هفته برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=11641

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.