27

برکناری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوار / مجتمع ایران زمین پلمپ و از برگزاری مراسمات عمومی تا اطلاع ثانوی محروم شد

  • کد خبر : 19423
  • 03 تیر 1402 - 19:42
برکناری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوار / مجتمع ایران زمین پلمپ و از برگزاری مراسمات عمومی تا اطلاع ثانوی محروم شد
فرماندار کوار اعلام کرد: در پی تخلفات انجام شده مجموعه ایران زمین پلمپ و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوار برکنار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، شب گذشته در مجتمع تفریحی و گردشگری ایران زمین شهرستان کوار مراسمی با عنوان جنگ شادی با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود که حاشیه‌هایی را در برداشت.

کلیپ‌هایی از این مراسم در سطح فضای مجازی شهرستان کوار منتشر شد که نشان‌دهنده عدم نظارت مسئولین بویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بر مراسم بود. به همین دلیل مردم انقلابی شهرستان کوار خواستار برخورد جدی با مسئولین خاطی شدند.

در این راستا به سراغ فرماندار کوار رفتیم تا نتیجه مطالبه مردم انقلابی شهرستان را جویا شویم.

سعید خانی فرماندار کوار در گفتگو با خبرنگار بهارکوار اعلام کرد: در جلسه ای که امروز صبح درخصوص بررسی مراسم جنگ شادی مجموعه ایران زمین تشکیل گردید، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوار با توجه به صدور مجوز و عدم رعایت ملزومات قانونی پس از آن، از سمت خود برکنار شد.

فرماندار شهرستان کوار بیان کرد: همچنین مجتمع ایران زمین به دلیل عدم توجه به تعهدات خود و تخلفاتی که شب گذشته در این مجموعه رخ داده است، با هماهنگی مقام قضایی پلمپ و از برگزاری مراسمات عمومی تا اطلاع ثانوی محروم شد.

سعید خانی در پایان خاطرنشان کرد: ابعاد دیگر مسئله در حال بررسی می‌باشد و در صورت احراز شدن تخلف توسط فرد یا سازمان طبق مقررات با متخلف برخورد خواهد شد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=19423

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. امیدوارم با مسئولین خاطی و مالک مجتمع ایران زمین برخورد جدی و عبرت اموزی صورت بگیره تا اینجوری بساط ولنگاری راه نندازن. لطفا شما هم پیگیر باشید و هر حکمی دادستان داد به مردم هم اعلام کنید که ببینن ایا برخورد صورت گرفته عبرت اموز بوده یا نه

قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.