15

برگزاری چهارمین نمایشگاه نقاشی در شهرستان کوار

  • کد خبر : 21795
  • 02 مهر 1402 - 22:11
برگزاری چهارمین نمایشگاه نقاشی در شهرستان کوار
دومین نمایشگاه نقاشی در کتابخانه امام هادی(ع) به مدت ۳ روز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار چهارمین نمایشگاه نقاشی در شهرستان کوار با نمایش آثار هنرمند نقاش الهه شمس زادگان و همچنین تعدادی دیگر از هنرمندان به مدت ۳ روز در کتابخانه امام هادی(ع) شهر کوار برگزار گردید.

شمس زادگان هنرمند کواری در گفت‌و‌گو با خبرنگار بهار کوار گفت:مدت ۳ سال است که به صورت تخصصی در زمینه نقاشی کار می‌کنم و در طول این مسیر فقط پدرم در کنار من بود، او من را حمایت کرد و تمامی زحمات برپایی نمایشگاه بر دوش او بوده است.

وی با توصیه به خانواده ها افزود: اگر فرزندان شما به هنر نقاشی علاقه دارند آنها را از سن ۷ یا ۸ سالگی وارد این عرصه کنید که تا سن ۱۵ سالگی ۲ سبک از این هنر را به طور کامل یاد بگیرند و حرفه‌ای بشوند.

وی در پایان گفت: از مسئولین شهرستان میخواهم هنرمندان را حمایت کنند تا بتوانند در شهرستان فعالیت خود را ادامه دهند.

فاطمه گرامی دیگر هنرمند نوجوانی که اثارش در این نمایشگاه بود، با اشاره به اینکه هنر حس آرامش به من میدهد افزود: که من در زمینه رنگ و روغن و سیاه‌قلم کار می‌کنم و الان حدود یک سال است که طراحی را شروع کرده‌ام و سیاه‌قلم را از همه بیشتر دوس دارم چون میتوانم چهره اطرافیانم را به نمایش بگذارم.

وی ادامه داد : طرح جدیدی که شروع کرده ام کالی گرافی است، کالی‌گرافی یک هنر برجسته است و من توانسته‌ام در ۶ ساعت یک تابلو را تمام کنم.

یکی دیگر از هنرمندان نوجوانی که آثارش در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد، ستایش مرادی بود که او نیز بیان کرد که بدلیل علاقه فراوان و آرامشی که هنر به من می‌دهد این کار را شروع کرده ام.

این‌نمایشگاه نقاشی از تاریخ ۲۹ تا ۳۱ شهریور در کتابخانه امام هادی(ع) با کمک فرهنگی شورا و شهرداری کوار برگزار گردید و علاقه مندان در این مدت توانستند آثار به نمایش گذاشته شده این هنرمندان را از نزدیک ببینند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=21795

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. یک هنرمند تازه کار (3 ساله شروع کرده) و این همه مسئول بیکار؟!

قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.