24

برگزاری محفل شبی با قرآن در فتح آباد/ تشریح فعالیت های دارالقرآن توسط مسئول واحد خواهران

  • کد خبر : 15665
  • 05 اسفند 1401 - 23:43
برگزاری محفل شبی با قرآن در فتح آباد/ تشریح فعالیت های دارالقرآن توسط مسئول واحد خواهران
مراسم شبی با قرآن همزمان با جشن سرداران کربلا در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای فتح آباد برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهار کوار، مراسم شبی با قران با حضور قاریان برجسته دهستان فتح آباد و اقشار مختلف مردم امشب مورخ ۵ اسفندماه همزمان با جشن میلاد سرداران کربلا در مسجد صاحب الزمان (عج) فتح آباد برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر قاریان ممتاز دهستان، حافظان خردسال قرآنی نیز با قرائت قرآن به شیوه های گوناگون، مهارت خود را در تلاوت کتاب وحی بهمنصه ظهور گذاشتند.

زهرا مسرور مسئول دارالقرآن سیدالشهدا (ع) دهستان فتح آباد در حاشیه این مراسم به خبرنگار بهار کوار اظهار داشت: فعالیت درالقرآن دهستان فتح آباد برای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم درکشور بوده است.

وی گفت: فعالیت این دارالقرآن در بخشهای حفظ، روخوانی ،روانخوانی و ارائه آموزش در زمینه مسائل مختلف فرهنگی و تربیتی می باشد.

مسئول دارالقرآن سیدالشهدا (ع) در ادامه گفت: هم اکنون بیش از ۱۵۰ نفر قرآن آموز وحافظ یک تا سی جزء مشغول یادگیری و حفظ قرآن کریم هستند که هشت نفر از حافظان دارالقرآن دارای مدرک تربیت معلم قرآن هستند.

مسرور تشریح کرد: کلاس های آموزشی هر هفته دو روز در حسینیه دهستان فتح آباد برگزار می‌شود که همه ی حافظان دارای مدرک حفظ،تفسیر، تجوید و روخوانی قرآن از اداره اوقاف و امور خیریه می باشند.

گفتنی است مراسم شبی با قرآن به همت دارالقران سید الشهدا (ع) فتح آباد، هیئت محبین حضرت زهرا(س)، پایگاه بسیج خواهران و برادران و هیئت امناء مسجد صاحب الزمان (عج) دهستان فتح آباد برگزار گردید.

عکاس : محمدرضا بهمنیان

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=15665

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.