23

برگزاری چهارمین محفل مجمع الذاکرین اهلبیت (ع) ویژه مداحان و مسئولین هیئات مذهبی شهرستان کوار

  • کد خبر : 14594
  • 25 دی 1401 - 16:07
برگزاری چهارمین محفل مجمع الذاکرین اهلبیت (ع) ویژه مداحان و مسئولین هیئات مذهبی شهرستان کوار
مسئول جبهه مداحی شهرستان کوار اظهار کرد: از اهداف جبهه مداحی شهرستان در برپایی محافل مجمع الذاکرین ایجاد همدلی، اتحاد و همچنین آشنایی ذاکرین و مدیران هیئات با سیره اخلاقی اهل بیت(ع) و شناخت فعالین هیئات از مسائل روز کشور می باشد.

به گزارش بهارکوار، همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا (س) چهارمین محفل مجمع الذاکرین شهرستان کوار با حضور پرشور مداحان و مسئولان هیئات مذهبی کوار در روستای فرود برگزار شد.

این مراسم با برنامه هایی سخنرانی پیرغلام اهل بیت، اجرای مدح خوانی چهار نفر از ذاکرین کوار و جهرم، پخش کلیپ از فعالیت های فرهنگی روستای فرود و سخنرانی بصیرتی معاون عملیات سپاه فجر فارس همراه بود.

در پایان از طرف شورای هیئات مذهبی و اداره تبلیغات اسلامی و جبهه مداحی از خانواده شهدا و خادمان هیئات مذهبی فرود تجلیل بعمل آمد.

قاسم بازیار مسئول جبهه مداحی شهرستان کوار اظهار کرد: از اهداف جبهه مداحی شهرستان در برپایی محافل مجمع الذاکرین ایجاد همدلی، اتحاد و همچنین آشنایی ذاکرین و مدیران هیئات با سیره اخلاقی اهل بیت(ع) و شناخت فعالین هیئات از مسائل روز کشور می باشد.

وی افزود: همچنین ظرفیت بسیار خوبی برای میزبان برنامه می باشد تا توانمندی های روستای خود را به دید مادحین و میهمانان برساند.

مسئول هیئات مذهبی شهرستان کوار بیان کرد: نقطه عطف این برنامه حضور مداحان شاخص جهرم، فیروزاباد و خفر بود که جهت تعامل و ایجاد همدلی در عرصه مداحی با هیات اندیشه ورز جبهه مداحی شهرستان بصورت هدفمند جلسه ای برگزار نمودند.

بازیار در ادامه گفت: جبهه مداحی تشکیلات مردمی سردار دلها که به همت کانون بسیج مداحان سپاه، کانون مداحان اداره تبلیغات و جامعه ایمانی مشعر تشکیل شده است لذا جبهه مداحی خواهران شهرستان روز سه شنبه۲۹دیماه تشکیل خواهد شد و سرآغاز جدیدی در انسجام و ساماندهی مداحی خواهران شکل خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=14594

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.