27

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه فرا رسیدن نهم دی ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»

  • کد خبر : 14163
  • 07 دی 1401 - 18:50
بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه فرا رسیدن نهم دی ماه «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه فرا رسیدن «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»، با صدور بیانیه‌ای از آحاد مردم بابصیرت و ولایتمدار شهرستان کوار برای حضور حماسی در مراسم راهپیمایی یوم الله ۹ دی دعوت کرد

🔸متن بیانیه به این شرح است:

” تاریخ انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی نقش بسته است؛ و ۹ دی ۸۸ را می‌توان یکی از پررنگ‌ترین این نقاط در تشخیص حق از باطل دانست. ۹ دی، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش‌های اسلامی، مردم سالاری دینی و جلوه‌ی شور آفرین و پرافتخار بصیرت و ولایتمداری و نماد یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان‌های الهی انقلاب اسلامی است. حماسه ماندگار یوم الله نهم دی یکی از بی نظیرترین حرکت‌های خودجوش مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت و صیانت از نظام مقدس اسلامی بود که برگ زرّین دیگری از بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی را در صحیفه‌ی افتخارات تاریخ مبارزات مردم فهیم و زمان شناس ایران اسلامی رقم زد. بر این اساس مراسم ویژه بزرگداشت حماسه یوم الله نهم دی روز جمعه ۹ دیماه در شهر کوار و سایر شهرها با حضور پرشور اقشار مختلف مردم بصیر در شهرستان‌ برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سالگرد این واقعه‌ی بزرگ، ضمن پاسداشت یوم الله ۹ دی، بار دیگر بر صیانت مستمر ملت انقلابی و عاشورایی میهن اسلامی، در راستای حراست از ارزش‌های دین مبین اسلام و این نظام الهی تأکید و از امت ولایت مدار و همیشه در صحنه‌ی کوار جهت حضور در مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی دعوت بعمل می‌آورد.

🗓 وعده ما :
جمعه ۹دیماه ساعت۱۱صبح

📌 محل تجمع:
از حوزه امام حسین (ع) شهر کوار (سپاه قدیم) به سمت مصلای نماز جمعه ۱۴معصوم(ع)

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=14163

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.