26

تداعی شور عشق راهپیمایی اربعین در شهر اکبرآباد/وقتی عطر مسیر نجف تا کربلا در فضا پراکنده شد

  • کد خبر : 21524
  • 15 شهریور 1402 - 22:44
تداعی شور عشق راهپیمایی اربعین در شهر اکبرآباد/وقتی عطر مسیر نجف تا کربلا در فضا پراکنده شد
دلدادگان کوی حسین از روزها قبل برای برپایی موکب ها در تلاش هستند، چرا که عشق به این مکتب کوچک و بزرگ نمی شناسد و پیر و جوان ندارد. همه گرد هم آمده اند تا‌گوشه ای از "حب الحسین یجمعنا " را در شهر اکبرآباد معنا‌ کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، مسیر راهپیمایی عشاق، مشخص است. هر گروهی از مسیری با این اجتماع بزرگ همراه می شوند. در راه، موکب های زیادی پذیرایی از دوستداران امام شهید را عهده دار شده اند. صحنه های زیبایی از خدمت رسانی به راهپیمایان جاماندگان اربعین به چشم می خورد.

کودکان در راهپیمایی اربعین ؛ متواضع و با معرفت در عرصه خادمی

کودکان بر زمین زانو زده و سینی های بزرگ حاوی میوه و خوراکی را بر سر گذاشته اند تا‌ متواضعانه زیر پرچم سرخ اباعبدالله الحسین(ع) نوکری کنند.

برخی خدمات پزشکی را عهده دار شده اند تا نقشی در این حرکت بزرگ ایفا کرده و همگام با سایر موکب ها به محبان خامس آل عبا عرض ارادت نمایند.

محبت خاندان عصمت و طهارت خصوصا سوم امام شیعیان که از وی به چراغ هدایت و کشتی نجات یاد می شود، آن قدر پرشور و حرارت است که هر جا محفلی به یاد او برپا شود، بابرکت همراه شده و جلوه های زیبایی از ایثار، خدمت رسانی و زیبایی را خلق می کند. درست مثل راهپیمایی اربعین که زوّار مسیر نجف تا کربلا را طی می کنند و در لحظه به لحظه این تجمع بزرگ، عشق جاری است، این جا نیز این گونه است.

هر خدمتی به عشق او انجام می شود و هر قلبی به یاد او می تپد. نقطه پایانی پیوستن قلب ها به یکدیگر، گلزار شهدای شهر اکبرآباد است، جایی که آرمیدگانش با تاسی از مکتب سرخ حسینی راه را برای کربلایی شدن و کربلایی ماندن گشوده اند. آری! سلام بر شهیدان که راه کربلا را برای ما باز کردند و خود میهمان خوان بابرکت اباعبدالله الحسین(ع) گشتند.

تصویربردار: علی دهقان

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=21524

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.