28
فرماندار کوار اعلام کرد:

تغییر مدیران ناکارآمد در شهرستان کوار / ارزیابی مدیران مستمر در حال انجام است

  • کد خبر : 18804
  • 08 خرداد 1402 - 1:00
تغییر مدیران ناکارآمد در شهرستان کوار / ارزیابی مدیران مستمر در حال انجام است
سعید خانی گفت: مدیرانی که پویا و کارآمد نیستند و نتوانند به صورت جهادی و انقلابی به مردم خدمت کنند، نمیتوانند در شهرستان کوار مشغول به کار باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، خانی فرماندار شهرستان کوار صبح روز یکشنبه7 خردادماه در نشست صمیمی با خبرنگاران بهارکوار، اعلام کرد: در یکسالی که خدمتگزار مردم شهرستان هستم ارزیابی عملکرد مدیران را در اولویت کاری خود قرار داده ام که به صورت مستمر در حال انجام است.

وی افزود: قسمتی از ارزیابی و تغییر مدیران انجام شده و در خدمت مدیران جدید هستیم و تعدادی نیز ارزیابی عملکرد آنان به اتمام رسیده است که مردم در آینده تغییراتی در ادارات مشاهده خواهند کرد.

خانی ضمن تاکید بر اینکه تفکر و عملکرد مدیران باید جهادی باشد تا بتوانند گره‌گشای کار مردم باشند، اظهار کرد: مدیرانی که پویا و کارآمد نیستند و نتوانند به صورت جهادی و انقلابی به مردم خدمت کنند، نمیتوانند در شهرستان کوار مشغول به کار باشند.

فرماندار کوار بیان کرد: بر اساس جمع بندی هایی که انجام شده است تعداد ۸ الی ۹ مدیر شهرستان کوار طی آینده نزدیک تغییر خواهند کرد و عملکرد بقیه مدیران در حال ارزیابی می باشد که درصورت مشاهده ناکارآمدی، آنان نیز تغییر خواهند کرد.

نماینده دولت در شهرستان کوار گفت: رییس جمهور محترم فرمودند که به هیچ مدیری چک سفید امضا نداده‌ام در واقع از بنده تا آن کارشناسی که در اداره مشغول به کار است در حال ارزیابی هستیم. همچنین مدیران کل و فرمانداران ملزم شدند که با هیچ مدیری تعارف نداشته باشند و هر مدیری را که در راستای انجام وظایف خود جهادی برخورد و عمل نکرد و گره‌گشای کار مردم نبود، تغییر دهند.

وی با بیان اینکه ما در این مسیر با هیچ مدیری تعارف نداریم، گفت: هدف ما در شهرستان خدمت به مردم است هرکسی که نمی تواند خدمت کند، خودش استعفا دهد. بر اساس ارزیابی‌ها، هر مدیری که بتواند مشکلات مردم را حل نماید و پاسخگوی مطالبات آنان و دولت باشد، خواهد ماند در غیر این صورت تغییر خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=18804

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.