25

توصیه امام به جوانان، حفظ استقلال، آزادی واقعی و ارزش‌های انسانی است

  • کد خبر : 19206
  • 17 خرداد 1402 - 21:45
توصیه امام به جوانان، حفظ استقلال، آزادی واقعی و ارزش‌های انسانی است
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه کوار گفت: حفظ استقلال و آزادی واقعی و ارزش‌های انسانی و عفت اسلامی از توصیه‌های امام به جوانان و دختران و پسران در تمامی ادوار است.

حجت الاسلام ذبیحی نژاد در گفتگو با خبرنگار بهارکوار اظهار داشت: اجازه ندادن غربی ها مبنی بر حاضر شدن دختران مسلمان در کشورهای خودشان با پوشش اسلامی در دانشگاه ها برای تحصیل یا تدریس خلاف آزادی بوده و آن ها آزادی را به گونه ای دیگر معنا می کنند.

وی ضمن گرامیداشت یاد امام خمینی و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ گفت: امام راحل بر مسئول بودن و عدم غفلت تاکید می کرد و اسلام را مخالف آنچه خلاف عفت بود، دانسته و دین را موافق آزادی های مشروع معرفی می نمود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه کوار با بیان اینکه حجاب اسلامی حافظ ارزش بانوان است، اظهار داشت: دستورات الهی برای زنان و مردان در راستای حفظ ارزش واقعی آنان است، ارزش هایی که شیطان، استعمار و عمّال استکبار به دنبال پایمال کردن آن ها هستند.

وی در ادامه به توصیه امام به جوانان در صحیفه نور اشاره نموده و گفت: سفارش امام خمینی به جوانان و دختران و پسران این است که استقلال، آزادی واقعی و ارزش های انسانی خود را ولو با تحمل زحمت و رنج، فدای تجملات و عشرت ها و بی بند و باری ها و حضور در مراکز فحشا که قطعا از سوی غرب و عمّال بی وطن عرضه می شود، نکنند.

حجت الاسلام حامد ذبیحی نژاد با بیان اینکه مبارزه با حجاب زنان در طول تاریخ همیشه وجود داشته است، افزود: مبارزه با حجاب که اخیرا نیز اوج گرفته است، قطعا یک حرکت انحرافی با هدف کم رنگ کردن جلوه عظیم دفاع جهان اسلام از دین خدا و پیامبر اکرم(س) بوده که ما باید در این زمینه هوشیار باشیم تا توطئه دشمنان را در این زمینه خنثی نماییم.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=19206

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.