27

جاده حادثه‌ خیز شیراز به جهرم نیاز به رسیدگی دارد

  • کد خبر : 9849
  • 28 تیر 1401 - 14:39
جاده حادثه‌ خیز شیراز به جهرم نیاز به رسیدگی دارد
ورودی و خروجی شهر اکبرآباد مشکلات فنی عدیده ای دارد و مردم این شهر سالهاست منتظرند در ورودی و خروجی این شهر که با کمربندی متصل شده دو میدان احداث شود

استان فارس در پهنه جغرافیایی کشور عزیزمان، دارای موقعیت استراتژیک و راهبردی است. قرار گرفتن راه های مختلف و کریدور های مهم جنوب به شمال و شرق به غرب در این منطقه از مسائل قابل توجه این استان است. بعلاوه ظرفیت های مختلف تولیدی اعم از صنعتی و کشاورزی در جای جای استان فارس بر اهمیت توجه به راه های ارتباطی در درون استان و به خارج از استان می‌افزاید.

یکی از این مسیرها، جاده شیراز به جهرم است که در طول آن پس از خروج از شهرستان شیراز با ورود به شهرستان کوار از شهر اکبرآباد گذشته و پس از طی مسیری از منطقه خفر به جهرم می‌رسد.

این جاده متاسفانه نقاط حادثه‌خیز و خطرناکی دارد که علی رغم سالها پیگیری و تقاضای مردم از مسئولین هنوز اصلاح نشده و علی رغم خسارات مالی به وسائل نقلیه بسیاری عزیزان از دست رفته در این مسیر از شهرستان کوار، دیگر شهرستان های استان فارس و حتی دیگر استان ها بوده اند .

یکی از این نقاط حادثه خیز جاده شیراز به جهرم، ورودی و خروجی شهر اکبرآباد است که مشکلات فنی عدیده ای دارد و مردم این شهر سالهاست منتظرند در ورودی و خروجی این شهر که با کمربندی متصل شده دو میدان احداث شود تا بیش از این حوادث تلخ جاده ای مردم را عزادار نکند.

مردم شریف شهرستان کوار ، کارکنان کارخانه ذوب آهن (که روزانه بارها از این مسیر تردد دارند) و بالاخص مردم شهر اکبرآباد از مسئولان شهرستانی و استانی در دولت مردمی آیت الله رئیسی تقاضا دارند هر چه سریعتر به این مسئله رسیدگی کرده و اجازه ندهند بیش از این هم استانی های‌مان داغدار عزیزان شان بشوند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=9849

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : 1
  1. این واقعا زشته که نماینده ای که باید در جهت منافع مردم کار کنه مخالف بوده با این طرح و غیر مستقیم دنبال اهداف کثیف سیاسی خودش بوده.طرحی که میتونه جلو خیلی از ضرر های مالی و جانی رو بگیره.

قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.