33

کشتار وحشیانه مردم به دلیل بی توجهی به فراخوان ها و همراهی نکردن با اغتشاشگران / برده داری مدرن جنسی زنان در غرب

  • کد خبر : 13132
  • 27 آبان 1401 - 17:23
کشتار وحشیانه مردم به دلیل بی توجهی به فراخوان ها و همراهی نکردن با اغتشاشگران / برده داری مدرن جنسی زنان در غرب
امام جمعه کوار گفت: وقتی دیدند مردم اغتشاشگران را همراهی نمی کنند دست به سلاح بردند و اقدام به کشتار وحشیانه مردم و نیروهای امنیتی کردند. باید توجه داشته باشیم برخی از افرادی که به شهادت رسیدند در همان شهر هایی صورت گرفت که تعداد قلیلی افراد جاهل از فراخوان انها مختصر استقبالی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، حجت الاسلام موسوی انور ظهر امروز در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه شهرستان کوار در خطبه اول با بیان اینکه انسان توریست و جهانگرد است لذا به نقشه و راهنما نیاز دارد، گفت: با توجه به نیازهای انسان برای تقویت مباحث اخلاقی و تربیتی و ارائه الگوها و نمونه‌های رفتاری و جوابگویی به مسائل معنوی و اعتقادی بشر امروز در این رابطه قرآن کریم می‌تواند نقش تاثیرگذار و چشم گیری در ارتقاء باورها و اعتقادات نیاز جوامع بشری امروز داشته باشد.

وی افزود: همنشيني با قرآن و گوش جان سپردن به نوای آن، معرفت و بصيرت انسان را بالا می‌برد و سبب می‌شود که انسان از آيات دلنواز بهره گيرد و در فضای عطرآگين قرآنی نفس بکشد.

امام جمعه شهرستان کوار در خطبه دوم با گذری بر مسائل اغتشاشات در کشور گفت: همه جریان های ضد انقلاب در داخل و خارج به سرکردگی امپراطوری رسانه ای دروغ، مردم را به اغتشاشات و اعتصابات دعوت کردند که به زعم خودشان نظام را ضربه فنی کنند اما با هوشیاری ملت بزرگ ایران باز هم این تیر به سنگ خورد.

موسوی انور بیان کرد: اتفاقاتی که در این چند روز گذشته در برخی شهرها از جمله اصفهان، ایذه و شیراز پیش آمد دلیل بر این است که دشمنان ذبون و پست این ملت رشید که سرمایه گذاری های زیادی برای این اغتشاشات کرده بودند تا به هدف خود که همان سوریه سازی ایران بزرگ است برسند ناامید شدند.

وی افزود: لذا وقتی دیدند مردم اغتشاشگران را همراهی نمی کنند دست به سلاح بردند و اقدام به کشتار وحشیانه مردم و نیروهای امنیتی کردند. باید توجه داشته باشیم برخی از افرادی که به شهادت رسیدند در همان شهر هایی صورت گرفت که تعداد قلیلی افراد جاهل از فراخوان انها مختصر استقبالی کردند.

خطیب جمعه شهرستان کوار با تاکید بر اینکه به ترفندهای خبیثانه دشمن توجه داشته باشید، گفت: دشمن و بازیگران صحنه این اغتشاشات بشدت ناجوانمرد هستند. اینان در روز روشن کشتار مردم بی گناه میزنند و با کمال بی شرمی در رسانه ها و صفحات مجازی شان به گردن نظام می اندازند.

حجت الاسلام موسوی انور ادامه داد: به اینها میگوییم اِن لم یکن لکم دین و کنتم لا تخافون المعادَ کونوا احراراً … ای پیروان آل ابوسفیان، اگر دین ندارید و از معاد نمی‌ترسید، پس در دنیایتان آزاده باشید.

امام جمعه شهرستان کوار با بیان اینکه مردم پشت پرده و بازیگران اصلی این اشوب ها را بشناسید، اظهار کرد: نخست وزیر سابق اسرائیل میگوید: اسرائیل با شماست امیدوارم به زودی از تهران دیدار کنم. البته این آرزو را به گور خواهند برد.

وی گفت: رئیس جمهور فرانسه که خود مردمش را سرکوب میکند با خبرنگار درمانده و رسوایی جلسه میگیرد که تکلیف زنان ایرانی را مشخص کند. شما همان کسانی هستید که متفکرانتان به زن هیچ بهایی نمی‌دادند و اوایل قرن بیستم برای بهره کشی در انقلاب صنعتی، تازه زن را داخل آدم حساب کردید و برده داری مدرن جنسی زنان را هم کلید زدید، حالا برای ما نسخه تمدن می‌پیچید و میخواهید به اسم آزادی کلاه بزرگی به نام برهنگی سر زنان ما بگذارید که به جای تفکر و اندیشه او را عروسک چشم های آلوده هرزه گران کنید.

خطیب جمعه شهرستان کوار در ادامه عنوان کرد: به فرموده رهبرمان کلا ریشه های نگاه غرب به زن همیشه اهانت آمیز بوده و حالا برای ما ادعا دارند: “چشم فرهنگ اروپایی، از دوران قرون وسطی و بعد از آن تا اواسط قرن فعلی، زن موجود درجه‌ی دوم بوده است! هر چه بر خلاف این ادّعا کنند، خلاف می‌گویند.

حجت السلام سید عبدالرحمن موسوی انور گفت: در رابطه با فضای مجازی تا چند سال پیش همه کشورهای منطقه مستعمره آمریکا و انگلیس و فرانسه بودند. نفوذ جبهه استکبار در منطقه حاکم شده بود. اما استعمار با روشی دیگر شروع شده خصوصا در ممالک اسلامی و انهم استعمار مجازی که تسلط فکر و فرهنگ در فضای سایبری است.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی اگر می خواهد مستعمره مجازی غرب نشود و فضای مجازی تبدیل به قتلگاه جوانان و نوجوانان نشود باید حکمرانی فضای مجازی را در اختیار بگیرند ببینید دو سال تمام به بهانه کرونا دانش آموزان و دانشجویان را به فضای مجازی تحت مدیریت دشمن بردند و حالا در کف خیابان دارند بهره اش را می‌برند.

امام جمعه شهرستان کوار در خاتمه یاداور شد: همه اینها که گفتیم مهم نیست،مهم مظلومیت بچه های انقلابی هست که این توطئه آشکار دشمن در پشت صحنه کرونا را می دیدند و هشدار می‌دادند اما آماج حملات ناجوانمردانه و برچسب و تهمت و‌‌‌….قرار می‌گرفتند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=13132

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.