23

حقوق کارگران بی پناه شهرداری کوار پرداخت نشده است!/ شهرداری و شورای شهر گزارشات مالی خود را شفاف نمایند

  • کد خبر : 20903
  • 11 مرداد 1402 - 15:43
حقوق کارگران بی پناه شهرداری کوار پرداخت نشده است!/ شهرداری و شورای شهر گزارشات مالی خود را شفاف نمایند
پرداخت نکردن حقوق کارگران شهرداری کوار طی ماه‌های گذشته، باعث اعتراض این قشر زحمتکش جامعه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارکوار، با نگاهی به خیابان ها و معابر شهری می توان به خوبی زحمات کارگران شهرداری را دید که در این روزهای بسیار گرم تلاش میکنند تا با پاکسازی زباله ها و دیگر خدمات محیط زندگی ما را مکانی زیبا و چشم نواز نمایند و اگر نسبت به حقوق آنان بی تفاوت باشیم بی انصافیست.

اما متاسفانه کارگران شهرداری کوار از ابتدای سال تاکنون فقط یک حقوق دریافت کرده اند که باعث شده است برخی از آنان در تامین نیاز‌های اولیه زندگی خود عاجز بمانند و فشار مضاعفی را تحمل کنند.

همین امر سبب اعتراض کارگران می شود و مطالباتشان را از اعضای شورای شهر درخواست می نمایند.

اما پاسخی که در پی مطالبه حقوق خود از یکی از اعضای شورای شهر کوار گرفته اند این بوده که اگر نمیخواهید تسویه کنید و بروید و وضعیت تا آخر سال همین هست! البته یکی دیگر از اعضای شورای شهر قول داده بود پیگیری خواهند کرد که تا پایان هفته یک حقوق را برایشان واریز نمایند.

همچنین این کارگران می گویند سنوات خود را بیش از 4 سال است دریافت نکرده اند و حتی به آنها اعلام شده است از سال جدید دیگر خبری از اضاف کاری و تعطیلات کاری و … نیست و فقط همان حقوق پایه را دریافت خواهید کرد.

حال سوالی که باید از مسئولان شهرداری و شورای شهر کوار پرسید این است که آیا شما نیز حقوق خود را نگیرید تسویه میکنید و میروید؟ و اینکه تکلیف پرداخت کامل حقوق کارگران چه خواهد شد؟

شهرداری و شورای شهر کوار باید برای مردم شفاف نمایند درآمد شهرداری چقدر بوده و کجا هزینه شده است؟ که شهرداری مزایا و سنوات را حذف کرده و حقوق کارگران را پرداخت نکرده است؟

اعضای شورای شهر کوار شفاف به مردم اعلام نمایند در دو سال گذشته چه تصمیماتی برای شهر کوار گرفته اند؟ البته که مطالبه شفافیت در سال گذشته مطرح شد اما متاسفانه به هیچ وعده ای عمل نکردند و گزارشات مالی شهرداری را منتشر نکردند.

لینک کوتاه : https://baharekavar.ir/?p=20903

ثبت نظرات

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال نظرات
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.